پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید فولکس واگن

کارخانه های فولکس واگن و فورد تعطیل می شوند؟

فولکس واگن و فورد در پی شیوع ویروس کرونا قصد دارند تا کارخانه های خود در اروپا را تعطیل کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از شرکت ها و کارخانه های فعال در حوزه های مختلف نظیر خودروسازی و تکنولوژی، فعالیت و خطوط تولید خود را به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

فولکس واگن و فورد در پی شیوع ویروس کرونا قصد دارند تا کارخانه های خود در اروپا را تعطیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از شرکت ها و کارخانه های فعال در حوزه های مختلف نظیر خودروسازی و تکنولوژی، فعالیت و خطوط تولید خود را به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا متوقف اعلام کرده اند.

حالا براساس گزارش وبسایت euractiv، شرکت های خودروسازی فولکس واگن و فورد نیز با انتشار بیانیه‌ای از توقف موقت خطوط تولید کارخانه های خود در اروپا خبر داده اند.

به نظر می رسد که این تصمیم خودروسازان مبنی بر توقف فعالیت خطوط تولید کارخانه های اروپایی خود، تحت تاثیر ابتلای کارکنان کارخانه‌های مذکور اتخاذ شده است.

اولیور گرونبرگ، یکی از اعضای هیئت مدیره کارخانه فولکس واگن در اسلواکی در این خصوص خاطرنشان کرده است: ما امیدوار بودیم که شرایط مربوط به انتشار ویروس کرونا در اواخر هفته جاری رو به بهبود برود که متاسفانه این چنین نشد و حالا مجبور شدیم خطوط تولید کارخانه خود را به طور موقت تا اطلاع ثانوی متوقف و تعطیل اعلام کنیم.

اسلواکی که تاکنون ۶۱ مورد ابتلا به ویروس کرونا را ثبت و گزارش کرده است، روز گذشته به علت شیوع گسترده این ویروس، اعلام وضعیت اضطراری کرد.

از طرف دیگر شرکت آمریکایی فورد نیز از تعطیلی کارخانه خود در منطقه والنسیای اسپانیا خبر داده است.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی این خودروساز آمریکایی، ۳ مورد ابتدا به ویروس کرونا یا بیماری کوبید ۱۹ در کارخانه فورد در والنسیا ثبت و گزارش شده است.

کارخانه فورد در والنسیای اسپانیا بزرگترین کارخانه این خودروساز آمریکایی در خارج از ایالات متحده به شمار می رود که با در اختیار داشتن بالغ بر ۷ هزار کارگر، در سال بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

میزان تصادفات محصولات فولکس واگن تا سال 2050 به صفر می رسد

نگاهی به ون‌های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی‌بوس‌های کامپکت

فولکس واگن باید 900 میلیون دلار غرامت پرداخت کند

از بوگاتی شیرون رکورد شکن بیشتر بدانید/ حرکت روی مرز 500 کیلومتر بر ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی