پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افت 44 درصدی سود خالص هیوندای موتورز

شرکت خودروسازی هیوندای موتورز، در گزارش مالی خود اعلام کرد: سود خالص آن تحت‌تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضا در بازارهای جهانی ۴۴ درصد کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی هیوندای موتورز با انتشار گزارش مالی سه ماه نخست در سال جاری میلادی اعلام کرد سود خالص […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی هیوندای موتورز، در گزارش مالی خود اعلام کرد: سود خالص آن تحت‌تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضا در بازارهای جهانی ۴۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی هیوندای موتورز با انتشار گزارش مالی سه ماه نخست در سال جاری میلادی اعلام کرد سود خالص آن تحت‌تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضا در بازارهای جهانی ۴۴ درصد کاهش یافته است.

هیوندای موتورز که بدون شک یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان کره‌جنوبی و جهان به شمار می‌رود، روز پنج‌شنبه گزارش مالی سه ماه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد سود خالص این شرکت تحت تاثیر شروع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضا در بازارهای جهانی با ۴۴ درصد کاهش به پایین‌ترین میزان در یک دهه گذشته رسیده است.

طبق گزارشی که در رویترز آمده است، سود خالص هیوندای موتورز در سه ماه منتهی به مارس ۲۰۲۰ میلادی، ۴۶۳ میلیارد وون معادل ۳۷۶ میلیون دلار بوده که از متوسط پیش‌بینی‌های تحلیلگران فعال در بازار خودرو بسیار کمتر گزارش شده است.

سود عملیاتی این شرکت نیز با ۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۶۴ میلیارد وون رسیده و درآمدزایی آن نیز ۶ درصد کاهش یافته است.

هیوندای موتورز با انتشار بیانیه‌ای برآورد و اعلام کرده است روند نزولی سودآوری این خودروساز در سه ماه دوم سال جاری میلادی نیز همچنان تحت‌تاثیر همه‌گیری و شیوع گسترده ویروس کرونا تداوم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

لُژ خانوادگی/ بررسی فنی هیوندای‌ آزرا 2018

هیوندای گارانتی محصولات خود را تمدید کرد

اختلاف سلیقه/ مقایسه کیا سورنتو و هیوندای سانتافه در بازار خودروهای دست دوم

بازگشت به بازی!/ رنو تلیسمان بخریم یا کیا اپتیما JF؟

دیو و دلبر!/ مقایسه هیوندای i20 و اپل کورسا

قهرمان های گذشته/ مقایسه هیوندای i20 و سیتروئن C3 به عنوان هاچ بک های محدوده 400 میلیون تومان

نسخه هفت سرنشین Creta به زودی معرفی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی