پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما فلایت چک

پیشرفت 40 درصدی آشیانه هواپیما فلایت چک در مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد بیان کرد: بیش از ۴۰ درصد پروژه احداث آشیانه فلایت چک در فرودگاه مهرآباد پیشرفت کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ابراهیم مرادی از پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی پروژه احداث آشیانه فلایت چک در این فرودگاه خبر داد و گفت: این پروژه نیمه اول سال ۹۹ به بهره برداری […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیرکل فرودگاه مهرآباد بیان کرد: بیش از ۴۰ درصد پروژه احداث آشیانه فلایت چک در فرودگاه مهرآباد پیشرفت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ابراهیم مرادی از پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی پروژه احداث آشیانه فلایت چک در این فرودگاه خبر داد و گفت: این پروژه نیمه اول سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه در نیمه دوم سال ۹۸ با مساحت بیش از ۸۷۵ مترمربع و محوطه سازی مقابل آشیانه ۵۰۰ مترمربع و ساختمان اداری آن به مساحت ۵۲۰ مترمربع آغاز با توجه به موقعیت خاص این پروژه با رفع موانع مراحل احداث آن انجام شد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: نظارت بر اجرای این پروژه در اردیبهشت ماه به فرودگاه مهرآباد واگذار شد و واحد مهندسی ساختمان این فرودگاه در کلیه امور ساخت و نقشه‌ها ورود کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه بزرگ گفت: انجام پروژه می‌تواند همراه با صرفه جویی و ایمنی این هواپیما دستاورد مهمی برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران باشد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

ترافیک هوایی دیگر به ظرفیت قبلی خود یعنی 100 درصد نخواهد رسید

افت شدید درآمد ماهانه خلبانان/ میزان حقوق خلبانان در روزهای کرونایی

ازسرگیری پروازهای تهران-آمستردام

همچنان برخی هزینه بلیت هواپیما خود را دریافت نکرده اند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی