پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیماهای یونایتد ایرلاینز

یونایتد ایرلاینز آمریکا 22 هزار نفر را اخراج می کند

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا از احتمال اخراج بیش از 22 هزار نفر از کارکنان خود از ماه آینده میلادی (ژوئن) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا به کارکنان خود اعلام کرده است که این شرکت از ماه آینده میلادی (ژوئن) فقط به حدود 3 هزار نفر از […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا از احتمال اخراج بیش از 22 هزار نفر از کارکنان خود از ماه آینده میلادی (ژوئن) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا به کارکنان خود اعلام کرده است که این شرکت از ماه آینده میلادی (ژوئن) فقط به حدود 3 هزار نفر از 25 هزار مهماندار خود نیاز دارد.

این منابع همچنین هشدار دادند که در صورت‌عدم بازگشت تقاضا برای سفر هوایی تا زمان انقضای کمک‌های مالی دولت برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خطوط هوایی در فصل پاییز، احتمال اخراج هزاران نفر در این صنعت وجود دارد.

خطوط هوایی یونایتد به کمک 5 میلیارد دلاری که از دولت تحت قانون کرز (CARES) برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود دریافت کرد، قرار است تا 30 سپتامبر حقوق مهمانداران خود را پرداخت کند.

بر اساس این قانون، شرکت‌هایی که کمک‌های مالی دولت را دریافت می‌کنند مجاز به کاهش تعداد کارکنان خود و یا کاهش حقوق آن‌ها قبل از ماه اکتبر نیستند.

خطوط هوایی یونایتد که در شهر شیکاگو مستقر است و همچنین سایر شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی اخیراً کارکنان خود را در جریان مشکلات مالی ناشی از شیوع بیماری کرونا که اقتصاد جهان را به رکود کشانده است، قرار داده اند.

بنا بر این گزارش، تعداد پروازهای این شرکت هواپیمایی حدود 90٪ کاهش یافته است. این شرکت و سایر خطوط هوایی آمریکا در تلاشند تا خسارت خود را که در مجموع ماهانه به 10 میلیارد دلار می‌رسد، کاهش دهند.

خطوط هوایی دلتا نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که در فصل پاییز از تعداد کنونی 14 هزار و 500 خلبان این شرکت، 7 هزار خلبان بیش از نیاز این شرکت خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

جابجایی 753 هزار مسافر در فروردین ماه امسال با پروازهای داخلی

دوره نقاهت صنعت هواپیمایی بیش از یکسال زمان میبرد

پروازهای خارجی افزایش یافت/ یک شرکت هواپیمایی جدید راه اندازی شد

پیشرفت 40 درصدی آشیانه هواپیما فلایت چک در مهرآباد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی