پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات تسلا

29 درصد از فروش جهانی خودروهای الکتریکی در دست تسلا

شرکت تسلا موفق شده ۲۹ درصد از فروش جهانی خودروهای الکتریکی را در نخستین فصل از سال ۲۰۲۰ میلادی به خود اختصاص دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت cleantechnica، خودروهای تسلا موفق شده اند ۲۹ درصد از فروش جهانی خودروهای الکتریکی را در نخستین […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۹

شرکت تسلا موفق شده ۲۹ درصد از فروش جهانی خودروهای الکتریکی را در نخستین فصل از سال ۲۰۲۰ میلادی به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت cleantechnica، خودروهای تسلا موفق شده اند ۲۹ درصد از فروش جهانی خودروهای الکتریکی را در نخستین فصل از سال ۲۰۲۰ میلادی به خود اختصاص دهند.

این بدان معناست که تسلا موتورز توانسته گوی رقابت را از بسیاری دیگر از رقبای قدرتمند خود همچون خودروسازان مشهور و دیرینه جهان همچون فولکس واگن، نیسان موتورز ، تویوتا، هیوندای، رنو، بی ام و، دایملر و غیره برباید و سهم قابل توجهی از بازار های جهانی را در این بازه زمانی سه ماهه از آن خود کند.

خودروهای برقی که در سال‌های اخیر تحت‌تاثیر تشدید نگرانی‌های جهانی در خصوص میزان آلودگی هوا، تخریب محیط زیست و کمبود یا افزایش قیمت سوخت به شدت از سوی شرکت‌های خودروسازی، تکنولوژی و همچنین مشتریان مورد توجه و استقبال قرار گرفته‌اند، دولت‌های متعددی در جهان نیز تصمیم گرفته‌اند که با ارائه طرح‌های تشویقی به شرکت‌های تولیدکننده این محصولات و همچنین شهروندان خود، تولید و خرید و فروش وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

از جمله برجسته‌ترین شرکت‌های خودروسازی که به تولید و توسعه خودروهای تمام برقی با کیفیت، لوکس و قدرتمند پرداخته است، می‌توان به شرکت آمریکایی تسلاموتورز اشاره کرد که توانسته است با توسعه مدل خودروهای برقی تسلا ۳، تسلا ایکس و تسلا اس به خوبی توسط مشتریان و علاقمندان مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد.

تسلاموتورز یکی از شرکت‌های خودروسازی نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودروهای تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافت‌های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب کند و سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.

از بزرگترین بازارهای فروش خودروهای برقی علی‌الخصوص تسلا می‌توان به کشورهای اروپایی و منطقه اسکاندیناوی، ایالات متحده آمریکا، کانادا و چین اشاره کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

سایبرتراک تسلا زودتر از محصول رودستر وارد بازار می شود

محصول جدید چینی، رقیب تازه نفس تسلا مدل 3

توئیتی به ارزش 140 میلیارد دلار/ فاصله ایلان ماسک با پاداش 700 میلیون دلاری تنها چند قدم است

زمان عرضه نخستین کامیون برقی تسلا مجددا به تعویق افتاد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی