پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو مقوایی لکسوس

رونمایی از اولین لکسوس مقوایی

خودرو مقوایی لکسوس به صورت هنرمندانه از روی مدل آی.اس ساخته شده است و خودروسازی لکسوس از اولین خودروی مقوایی خود رونمایی کرد. مردان و زنان چیره‌دست مشهور به «تاکومی» روی خط‌های تولیدی این غول خودروسازی مشغول به‌کار هستند. آنها برای افزایش توانایی‌های خود با دستی که تسلط کمتری به آن دارند، باید اوریگامی درست […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

خودرو مقوایی لکسوس به صورت هنرمندانه از روی مدل آی.اس ساخته شده است و خودروسازی لکسوس از اولین خودروی مقوایی خود رونمایی کرد.

مردان و زنان چیره‌دست مشهور به «تاکومی» روی خط‌های تولیدی این غول خودروسازی مشغول به‌کار هستند. آنها برای افزایش توانایی‌های خود با دستی که تسلط کمتری به آن دارند، باید اوریگامی درست کنند.مسئولان کارخانه لکسوس می‌گویند: «خودروی اوریگامی سطح تمرینات کارکنان را بالاتر برده و همچنین نام لکسوس را بار دیگر بر زبان جاری می‌کند.»

خودرو مقوایی لکسوس خودرو مقوایی لکسوس

این خودرو کقوایی ، از اتصال ۱۷۰۰ مقوای برش‌خورده با لیزر ساخته شده است. خودرو اوریگامی لکسوس مانند یک خودروی معمولی دارای فضای داخلی، درب بازشونده، چراغ جلو و فرمان محرک است.همچنین این خودرو با داشتن یک موتور الکتریکی ، که بر روی یک شاسی آلومینیومی و فولادی سوار شده است، رانندگی با آن را ممکن می‌سازد.

 روبن مارکوس می‌گوید: «ساخت این خودرو کار دشواری بود. پنج نفر به صورت تمام‌وقت روی آن کار کردند تا بتوانند خودروی اوریگامی لکسوس را بسازند.»

خودرو مقوایی لکسوس

تمامی قطعات این خودرو از برش لیزری سه بعدی ساخته شده که قابل باز یافت می باشند.تمام قطعات مقوایی این خودرو برش مخصوص به خود را داشته است. آنها اعتراف می‌کنند که در ابتدا رویه آزمون و خطا را پیش گرفته بودند و چندین اشتباه هم داشته‌اند که البته در ادامه برطرف شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی