پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید رانا

تولید 176 هزار دستگاه طی سه ماهه نخست سال توسط 2 خودروساز بزرگ کشور

طبق آمار منتشره مجموع تولید 2 خودروساز بزرگ کشور طی سه ماه ابتدایی سال جاری ۱۷۶ هزار و ۱۰ دستگاه خودرو بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر این اساس گروه صنعتی ایران ‌خودرو تا پایان خرداد ماه امسال در مجموع ۹۶ هزار و ۴۹۰ دستگاه تولید کرده است که نسبت به ۶۸ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۸ تیر ۱۳۹۹

طبق آمار منتشره مجموع تولید 2 خودروساز بزرگ کشور طی سه ماه ابتدایی سال جاری ۱۷۶ هزار و ۱۰ دستگاه خودرو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر این اساس گروه صنعتی ایران ‌خودرو تا پایان خرداد ماه امسال در مجموع ۹۶ هزار و ۴۹۰ دستگاه تولید کرده است که نسبت به ۶۸ هزار و ۵۶۹ دستگاه تولید شده در سه ماهه ابتدایی سال گذشته، ۲۸ درصد رشد تولید داشته است.

از تعداد ۹۶ هزار و ۴۹۰ دستگاه تولید شده در بهار مسال ایران‌خودرو، ۶۹ هزار و ۷۷ دستگاه خودرو در گروه پژو، ۱۰ هزار و ۱۹۳ دستگاه در گروه سمند، دو هزار و ۲۱ دستگاه رانا، ۱۲ هزار و ۴۷۹ دستگاه دنا، یک هزار و ۴۵۰ دستگاه هایما، یک هزار و ۱۱۴ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات جدید و ۱۵۶ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کرده است.

گروه خودروسازی سایپا نیز در پایان خرداد ماه سال‌جاری توانسته ۷۹ هزار و ۵۲۰ دستگاه خوردو تولید کند که در مقایسه با ۹۱ هزار و ۷۹۸ دستگاه خودرو تولید شده این خودروساز در بهار ۱۳۹۸، ۱۵ درصد افت تولید داشته است.

این شرکت در سه ماهه ابتدایی امسال ۳۹ هزار و ۹۱۲ دستگاه خودرو در گروه پراید، ۳۹ هزار و ۵۸۶ دستگاه خودرو در خانواده تیبا، ۹ دستگاه سراتو و ۱۳ دستگاه آریو تولید کردند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

صنعت خودرو در دوران بدنسازی است/ رکورددار؛ باز هم رکورد زد

ركورد توليد در ايران‌خودرو شكسته شد

سایپا با سبقت از ایران خودرو، خودروساز اول كشور شد

بیش از 863 هزار دستگاه خودرو در سال 98 تولید شده است

تولید سايپا در ۱۱ ماهه ۹۸ از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد/ تولید بيش از ۳۸۴ هزار دستگاه خودرو تا پايان بهمن ۹۸

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی