پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوج چلنجر و دوج چارجر

آیا قدرت محصولات داج تنها در مسیرهای مستقیم بروز و ظهور می کند؟

محصولات شرکت داج طرفداران خاص خود را دارد، خودروهایی با چهره ای خشمگین و ظاهری عضلانی اما برخی معتقدند که این خودروها تنها برای مسیرهای مستقیم حرف برای گفتن دارند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت داج (Dodge) طرفداران خاص خود را دارد، چرا که محصولات آن معمولا با تمرکز بر فاکتورهایی مثل ظاهری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۹

محصولات شرکت داج طرفداران خاص خود را دارد، خودروهایی با چهره ای خشمگین و ظاهری عضلانی اما برخی معتقدند که این خودروها تنها برای مسیرهای مستقیم حرف برای گفتن دارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت داج (Dodge) طرفداران خاص خود را دارد، چرا که محصولات آن معمولا با تمرکز بر فاکتورهایی مثل ظاهری عضلانی، موتور قدرتمند و صدای مهیب پیشرانه طراحی و تولید می‌شوند.

دوج چارجر

اما در این بین داج منتقدانی هم دارد، به باور این دسته ساخته‌های خودروساز آمریکایی صرفا برای گاز دادن و مسابقات شتاب در مسیر مستقیم مناسب هستند و در جاده‌های پر پیچ و خم نمی‌توان روی توانایی‌های حرکتی آنها حساب باز کرد.

دوج دورانگو

آنطور که تیم کنیسکیس (Tim Kuniskis) مدیر بخش خودروهای سواری گروه فیات کرایسلر (FCA) اظهار کرده، مدیران برند داج به خوبی در جریان انتقادها بوده و به نوعی آنها را قبول دارند.

آقای کنیسکیس در مصاحبه اخیر با نشریه Muscle Cars & Trucks تایید کرده که ویژگی بارز محصولات داج قدرت موتور آنها است، نه امکانات و تجهیزات داخل کابین.

دوج چلنجر 1

وی افزوده سرعت بالا در مسیر مستقیم، آن چیزی است که مشتریان از داج انتظار دارند.

آقای کنیسکیس در مصاحبه خود علت ورود داج به حوزه مسابقات درگ را علاقه بالای مشتریان این برند به چنین مسابقاتی عنوان کرده است.

مدیر بخش خودروهای سواری گروه فیات کرایسلر به ظاهر تقریبا یکسان نسخه‌های مختلف از یک مدل تولیدی با وجود اختلاف قیمت زیاد نیز اشاره داشته و اضافه کرده جامع بودن نکته‌ای کلیدی برای برند داج است.

1دوج دورانگو

به اعتقاد تیم کنیسکیس مشتریان داج همگی عضو یک خانواده هستند، حال فرقی نمی‌کند یکی دارای چلنجر استاندارد 30 هزار دلاری باشد و دیگری دارای نسخه 90 هزار دلاری Redeye.

او در این باره گفته:

من می‌خواهم شما یک چلنجر 30 هزار دلاری را با نسخه 90 هزار دلاری Redeye اشتباه بگیرید… شما فقط یک موتور 5.7 لیتری Hemi ندارید، بلکه دارای چلنجر هستید و عضوی از تیم به شمار می‌روید.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

هنسی قدرت چلنجر Redeye را تا 1200 اسب بخار افزایش خواهد داد

سورپرایز کمپانی داج برای هواداران / موتور 426 همی افسانه ای باز می گردد

اولین داج دیمن تمام فیبر کربنی در جهان!

داج چارجر ضد گلوله تیونینگ Armormax

دوج چلنجر Scat Pack 1320 مخصوص مسابقه درگ

دوج چلنجر جدید وارد میدان شد/ هیجان با چاشنی 797 اسب بخار!

آخرین نمونه از دوج دیمن ساخته شد

درخشش داج چلنجر در عصر مرگ سدان ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی