پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از ایرانذ خودرو

تسریع در اعلام قیمت خودروها/ ایران خودرو پیشگام در جهش تولید

سخنگوی ساز مان تعزیرات حکومتی در بازدید از ایران خودرو درخصوص تاخیر در اعلام قیمت جدید خودرو ها از سوی شورای رقابت گفت: این سازمان از تمام ظرفیت های خود برای رفع مشکل قیمت گذاری خودرو و اعلام جدید قیمت ها در ستاد تنظیم بازار برای کمک به خودروسازان استفاده می کند. به گزارش پایگاه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۹

سخنگوی ساز مان تعزیرات حکومتی در بازدید از ایران خودرو درخصوص تاخیر در اعلام قیمت جدید خودرو ها از سوی شورای رقابت گفت: این سازمان از تمام ظرفیت های خود برای رفع مشکل قیمت گذاری خودرو و اعلام جدید قیمت ها در ستاد تنظیم بازار برای کمک به خودروسازان استفاده می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این سازمان برای جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان، صدای خودروسازان و مردم است و عدم تاخیر در اعلام قیمت‌های جدید خودرو، هم خودروساز و هم مصرف کنندگان را متضرر می کند و در این بین سود به جیب دلالان می رود.

وی تاکید کرد: ایران خودرو با تمام مشکلات موجود، با طراحی و تولید محصولات جدید و مطابق با سلیقه مصرف‌کنندگان پیشگام در جهش تولید در صنعت کشور است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان ساخت: تلاش های صورت گرفته در زمینه عرضه محصولات جدید و نهضت داخلی سازی قطعات در ایران خودرو در سال جهش تولید قابل تقدیراست.

رایگانی خاطرنشان کرد: خودروهای کسری‌دار در ایران خودرو، عموما نقص قطعات الکترونیکی دارند و این شرکت در تلاش است این مشکل برطرف شود و هیچ احتکاری وجود ندارد.

سخنگوی سازمان تعزیرات تصریح کرد: استفاده از لفظ احتکار در مورد خودروسازان و ایران خودرو در شرایط تحریم که خطوط تولید را سرپا نگه داشته‌اند، درست نیست.
گفتنی است، در این بازدید فرشاد مقیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی را همراهی کرد.

انتهای پیام/

نفرات برگزیده در طرح مشارکت در تولید ایران خودرو اعلام شد

پژو 2008 موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شد

اجرای ۱۲۱ پروژه برای ارتقای کیفی محصولات ایران خودرو در سال جهش تولید

سازمان محیط ‌زیست با هیچ شرکتی مراودات مالی ندارد

تحویل 95 هزار خودرو به مشتریان توسط ایران خودرو

هیچ تعهد معوقی در طرح های فروش فوری ایران خودرو وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی