پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا مدل Y

ژاپن یا کره جنوبی، مقصد بعدی تسلا کدام کشور است؟

یک منبع آگاه اعلام کرد: تسلا ممکن است ژاپن یا کره جنوبی را برای ساخت کارخانه بعدی خود در آسیا انتخاب کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی تسلا که هم‌اکنون دارای دو کارخانه در کالیفرنیا و شانگهای است ممکن است یکی از دو کشور ژاپن یا کره‌جنوبی را به‌عنوان میزبان کارخانه بعدی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ تیر ۱۳۹۹

یک منبع آگاه اعلام کرد: تسلا ممکن است ژاپن یا کره جنوبی را برای ساخت کارخانه بعدی خود در آسیا انتخاب کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی تسلا که هم‌اکنون دارای دو کارخانه در کالیفرنیا و شانگهای است ممکن است یکی از دو کشور ژاپن یا کره‌جنوبی را به‌عنوان میزبان کارخانه بعدی خود در آسیا انتخاب کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتر خود و در پاسخ به اینکه آیا او قصد دارد کارخانه جدید تسلا در آسیا را خارج از چین بسازد، نوشت: بله، اما ابتدا ما باید ساخت کارخانه برلین را به اتمام برسانیم و در فاز بعدی نیز کارخانه ای را در شرق ایالات‌متحده خواهیم ساخت.

درگزارشی که در وب سایت یاهو منتشر شده، به نقل از یک منبع آگاه گفته شده تسلا ممکن است ژاپن یا کره جنوبی را برای ساخت کارخانه بعدی خود در آسیا انتخاب کند.

تسلا هم‌اکنون در حال ساخت کارخانه جدید خود (گیگافکتوری) در نزدیکی برلین آلمان به‌عنوان مرکز تامین بازار اروپا است و قرار است این کارخانه تا سال ۲۰۲۲ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تویوتا عنوان ارزشمندترین برند خودروسازی را به نام خود کرد

زمان عرضه تسلا مدل Y به بازار چه تاریخی است؟

شکایت 27 صفحه ای علیه تسلا

رکورد شکنی دوباره تسلا

رکوردی دیگر از تسلا به ثبت رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی