پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس LC

انتظار 2 ساله برای لکسوس LC کانورتیبل

نسخه کانورتیبل یا رودستر بیشتر خودروها معمولا مدتی بعد از نسخه کوپه شان معرفی می شوند. قطعا نمی توان از جذابیت رانندگی با خودرویی که با یک دکمه سقفش باز می شود، گذشت. چه برسد به اینکه خودرو مورد بحث یکی از لوکس ترین کوپه های بازار باشد و بتوانید ارتباط با آسمان را چاشنی لذت […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۶

نسخه کانورتیبل یا رودستر بیشتر خودروها معمولا مدتی بعد از نسخه کوپه شان معرفی می شوند. قطعا نمی توان از جذابیت رانندگی با خودرویی که با یک دکمه سقفش باز می شود، گذشت. چه برسد به اینکه خودرو مورد بحث یکی از لوکس ترین کوپه های بازار باشد و بتوانید ارتباط با آسمان را چاشنی لذت بردن از کابین لوکس و راحت اش کنید.  LC جدیدترین کوپه لکسوس است که می توان آن را نسخه کوپه سدان شاخص LS به شمار آورد. حالا پس از معرفی لکسوس LC کوپه، پیش بینی می شود خودروساز ژاپنی تا 2 سال آینده از نسخه کانورتیبل آن رونمایی کند.

لکسوس LC یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی می باشد که می توان آن را جایگزین نسخه خاص و تولید محدود LFA عنوان کرد. لکسوس LC که از همان ابتدا به صورت کوپه معرفی و تولید شد، در دو نسخه LC500 و LC500h بفروش می رسد. به تازگی شایعاتی مبنی بر تولید نسخه کانورتیبل لکسوس LC منتشر شده است که مدیران این شرکت آن را تکذیب نکرده اند. نسخه ای که در صورت درست بودن خبر تولید آن، زنگ خطر بسیار مهمی برای رقبای اروپایی بخصوص آلمانی به صدا در خواهد آمد.

پیش بینی می شود تا دوسال آینده لکسوس از نسخه LC کانورتیبل رونمایی کند. البته نمی توان پیش بینی کرد که لکسوس برای نسخه LC کانورتیبل از سقف فلزی استفاده خواهد کرد یا پارچه ای! اما باتوجه به سابقه تولید خودروهای کانورتیبل توسط لکسوس به صورت سقف فلزی نظیر CS و IS، احتمالا LC کانورتیبل از سقف جمع تاشو فلزی بهرمند شود.

در این میان “یوشیهیرو ساوا” مدیر ارشد لکسوس به سایت اکسپرس گفت: ” من امیدوارم در آینده نزدیک یک خودروی کانورتیبل جدید تولید کنیم. می دانیم که بازار خودروهای لوکس و پریمیوم متقاضیان زیادی برای چنین خودروهایی دارند”

لکسوس LC500 دارای پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی ۵ لیتری با ۴۷۱ اسب بخار قدرت است و نسخه LC500h هیبرید نیز از یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با ۳۵۴ اسب بخارقدرت بهرمند است.

لکسوس LS جدید تجسمی از سنت و فرهنگ ژاپنی + قیمت گذاری انواع مدل های LS

شاخ به شاخ شاسی بلندهای لوکس/ لکسوس RX200t بخریم یا ولوو XC90 ؟

لکسوس افتخاری دیگر آفرید

عرض اندام لکسوس + LS کانسپت در نمایشگاه توکیو

آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟

جراحی پلاستیک لکسوس CT200h برای سال 2018

مطمئن ترین برندهای خودرویی جهان را بشناسید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی