پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو دست ساز هیوندای (2)

خودرو هیوندای خود را در خانه بسازید!

مرکز فنی هیوندای موتور در اروپا (به اختصار HMETC) برای نشان دادن قدرت طراحی و مهندسی تیم خود، به تازگی از یک ماشین بامزه دست‌ساز رونمایی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هیوندای موتور با جذب طراحان برجسته و تراز اول جهان در 2 دهه گذشته، نشان داده که توجه ویژه‌ای به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

مرکز فنی هیوندای موتور در اروپا (به اختصار HMETC) برای نشان دادن قدرت طراحی و مهندسی تیم خود، به تازگی از یک ماشین بامزه دست‌ساز رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هیوندای موتور با جذب طراحان برجسته و تراز اول جهان در 2 دهه گذشته، نشان داده که توجه ویژه‌ای به بحث طراحی دارد.

چنانچه چند نسل اخیر محصولات این کمپانی را کنار هم بگذارید، خواهید دید که کره‌ای‌ها در زمینه طراحی گام‌های بسیار بزرگی برداشته‌اند و مدل‌های تولیدی آنها رنگ و رویی مدرن و اروپایی به خود به گرفته‌اند.

هیوندای توسان (2)

تاثیرپذیری از سبک و سیاق اروپایی اصلا بی‌دلیل نیست. شاید بدانید که بیشتر اعضای دپارتمان طراحی هیوندای موتور و در راس آنها پیتر شرایر از قاره سبز به کره جنوبی عزیمت کرده‌اند.

مرکز فنی هیوندای موتور در اروپا (به اختصار HMETC) برای نشان دادن قدرت طراحی و مهندسی تیم خود، به تازگی از یک ماشین بامزه دست‌ساز رونمایی کرده است. این ماشین به‌گونه‌ای طراحی شده که هر کسی می‌تواند آن را در خانه مونتاژ کند.

خودرو دست ساز هیوندای (3)

لوازم مورد نیاز برای ساخت ماشین دست‌ساز هیوندای ارزان‌قیمت بوده و براحتی می‌توان آنها را از یک ابزارفروشی‌ تهیه کرد

ماشین دست‌ساز هیوندای موتور یک متر طول داشته و عمدتا از چوب، میله‌های اتصالی، بست و پیچ‌های معمولی ساخته می‌شود. همانطور که در تصاویر نیز می‌توانید مشاهده فرمایید، چرخ‌های به کار رفته در این ماشین، دقیقا مشابه با چرخ فرغون‌ها است! هیوندای وظیفه هدایت این ماشین را به یک جوی استیک سپرده و ترمزها هم از مکانیسمی ساده برخوردار هستند.

آندریاس کریستوف-هافمن (Andreas Christoph-Hofmann) معاون ارشد بخش بازاریابی و محصولات هیوندای موتور اروپا درباره این محصول عجیب و غریب گفته:

در ماه‌های اخیر گذراندن وقت با اعضای خانواده ارزش بیشتری پیدا کرده است. ما می‌خواستیم یک پروژه جذاب خلق کنیم تا خانواده‌ها و دوستان بتوانند از طریق انجام دادن آن در کنار هم لذت ببرند.

خودرو دست ساز هیوندای (1)

ناگفته نماند هیوندای موتور روزهای شلوغی را پیش رو دارد. پس از معرفی نسخه فیس‌لیفت جنسیس G70، این شرکت خود را برای رونمایی از نسل بعدی کراس‌اوور کامپکت توسان آماده می‌کند. همانگونه که پیش‌تر به اطلاعتان رسانده‌ایم، توسان جدید طراحی رادیکالی داشته و کاملا متحول شده است.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

معرفی هیوندای توسان مدل 2021

معرفی جدیدترین محصول جنسیس

برخورداری کوچترین محصول هیوندای از بالاترین سطح ایمنی

پردرآمد ترین خودروسازان جهان چه برندهایی هستند؟

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

تولد فرزندی دیگر از کشور کره/ آیونیک برند زیرمجموعه جدید هیوندای

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • احمد شلی پسند | 18/11/1399 در 18:27

    بسیار عالیست متشکرم بابت این مطلب.♡

کیوسک مطبوعاتی