پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

شبکه گسترده فروش پرشیا خودرو در خدمت شماست

با توجه به محدودیت های موجود و همچنین برای راحتی بیشتر و حفظ سلامت مشتریان و هموطنان عزیز، پرشیا خودرو از دارندگان خودروهای ب ام و و مینی که قصد فروش خودرو خود را دارند، دعوت می کند تا از فرصت پیش رو استفاده کرده و به صورت غیرحضوری و با بهره‌گیری از شبکه گسترده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۹ آذر ۱۳۹۹

با توجه به محدودیت های موجود و همچنین برای راحتی بیشتر و حفظ سلامت مشتریان و هموطنان عزیز، پرشیا خودرو از دارندگان خودروهای ب ام و و مینی که قصد فروش خودرو خود را دارند، دعوت می کند تا از فرصت پیش رو استفاده کرده و به صورت غیرحضوری و با بهره‌گیری از شبکه گسترده فروش این مجموعه، خودروی BMW و MINI خود را با بهترین شرایط به فروش برسانید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در راستای رعایت فاصله اجتماعی و حفظ سلامت مشتریان و هموطنان عزیز، شبکه گسترده فروش شرکت پرشیا خودرو آماده است تا به مالکان خودروهای BMW و MINI که قصد فروش خودروی خود را دارند، خدمت‌رسانی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، لطفا اطلاعات تماس شامل نام و نام خانوادگی، مدل خودرو، محل سکونت، شماره تلفن خود را به شماره 0211885 پیامک کرده و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس دفتر مرکزی پرشیا خودرو (کد شهر021) 4591 داخلی 1142 و 1146 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

فرصتی بی‌نظیر برای خرید خودروهای ب ام و و مینی /خرید آنلاین و غیرحضوری تا تحویل درب منزل

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

طرح فروش ویژه انواع خودرو های ب ام و و مینی و خودرو های وارداتی

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

معرفی خدمات پس از فروش در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو کد 102 شریعتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی