پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو

شماره تلفن امداد خودروهای معتبر و مجاز کشور به مخابرات اعلام شد

دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو، شماره تلفن شرکت های امداد خودرو مجاز کشور را به مخابرات تهران اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در نامه نگاری انجام شده از سوی عباسعلی غیاثی دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو کشور با مدیر مخابرات تهران آمده است: متاسفانه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو، شماره تلفن شرکت های امداد خودرو مجاز کشور را به مخابرات تهران اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در نامه نگاری انجام شده از سوی عباسعلی غیاثی دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو کشور با مدیر مخابرات تهران آمده است:

متاسفانه مدت مدیدی است که برخی به اصطلاح شرکت های امدادخودرویی که نه عده و عده ای در این حوزه دارند و نه دارای مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح است فقط با انجام لابی های گسترده به سوء استفاده در زمینه خدمات امداد خودرویی (فروش کارت های امداد تقلبی، تهدید و تطمیع مشتریان و …) می پردازند.

برخی از این شرکت های متفرقه و بعضا کلاهبردار در سامانه 118 و در ابتدای فهرست شرکت های امداد خودرویی قرار دارند و چنانچه مشتریان متقاضی خدمات امدادی/حمل خودرو، از این سامانه شماره تماس شرکت های امداد خودرویی(معتبر) را جویا شوند، اپراتورهای حاضر شماره شرکت های نامعتبر را در اختیار ایشان قرار می دهند که این امر مشتریان را در معرض خطرات جانی و مالی قرار می دهد. چراکه چنین شرکت هایی آموزش های لازم را به امدادگران خود نداده و بعضا از اقلام یدکی مستعمل به جای قطعات با کیفیت و نو استفاده می کنند.

در پایان این نامه از مدیر مخابرات منطقه تهران درخواست شده است که نسبت به حذف شماره شرکت های نامعتبر از سرلیست فهرست شرکت های امداد خودرویی اقدام شود و شرکت های امداد خودرویی معتبر به شرح ذیل جایگزین آنها شود:

1- شرکت امداد خودرو ایران 096440

2- شرکت امداد خودرو سایپا 096550

3- شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان 64026-021

4- کانون جهانگردی و اتومبیلرانی 6423-021

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

امداد خودرو های متفرقه تهدیدی برای هموطنان

خدمات نوین امداد خودرو ایران/ تعویض روغن در محل

تدوین 3 طرح برای توسعه بازار گردشگری

هیچ تعهد معوقی در طرح های فروش فوری ایران خودرو وجود ندارد

توصیه‌های امداد خودرو ایران برای دوران قرنطینه!/ نکاتی که باید در زمان توقف طولانی خودرو رعایت کرد

چطور امداد خودرو اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی