پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت کلاسیک (3)

بازسازی دوباره خاطره ای دلچسب/ پیرمردی تازه نفس از شورولت، وارد میدان شد

شرکت Roadster Shop در اقدامی جالب توجه با هدف فراهم نمودن امکان تجربه رانندگی با خودروی خاطره‌انگیز در عین بهره‌مند شدن از امکانات مدرن دست به بازسازی دوباره شورولت C/K زده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چندسال پیش نمونه‌­ای تقویت شده از شورولت کلرادو معرفی شد که در کمال تعجب 7350 اسب‌بخار قدرت […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۹

شرکت Roadster Shop در اقدامی جالب توجه با هدف فراهم نمودن امکان تجربه رانندگی با خودروی خاطره‌انگیز در عین بهره‌مند شدن از امکانات مدرن دست به بازسازی دوباره شورولت C/K زده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چندسال پیش نمونه‌­ای تقویت شده از شورولت کلرادو معرفی شد که در کمال تعجب 7350 اسب‌بخار قدرت در اختیار داشت! براساس گزارشی که توسط The Drive انتشار یافته، سازنده آن خودروی قدرتمند یعنی Roadster Shop، اکنون اقدامی انجام داده که می‌­تواند کار علاقمندان به بازسازی خودروهای کلاسیک را بسیار آسان‌تر نماید.

شورولت کلاسیک (2)

اولین نمونه کار از این شرکت، بدنه شورولت متعلق به دهه 70 بوده که جزئیات مدرن در ساخت آن بکار رفته و به حق می‌­توان آن را یک نمونه «جدید» نامید.

در واقع Roadster Shop تمام جزئیات زیر پوست این وانت‌های شورولت C/K را بروزرسانی کرده که شامل پیشرانه هشت سیلندر LT4 ساخت GM به قدرت 650 اسب‌بخار، جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و ترنسفرکیس 4WD برگرفته از شورولت سیلورادو می‌­شود.

شورولت کلاسیک (1)

این شرکت هدف خود از این اقدام را فراهم نمودن امکان تجربه رانندگی با خودروی خاطره‌انگیز در عین بهره‌مند شدن از امکانات مدرن، اعلام کرده است.

شرکت Roadster Shop همچنین توانایی تامین تمام قطعات فضای کابین با مشخصات و ویژگی­‌های نمونه اصلی را دارد، همچون کاری که قبلاً برای شورولت سیلورادو انجام داده است.

شورولت کلاسیک (4)

هرچند قیمت این بازسازی اساسی از سوی Roadster Shop اعلام نشده اما براساس تخمین The Drive ، این رقم در حدود 150 الی 200 هزار دلار بوده که البته به شرایط خودروی مورد نظر بستگی خواهد داشت. Roadster Shop حتی می­‌تواند به مشتریان برای یافتن یک خودروی نیازمند به بازسازی هم یاری برساند که البته می­‌توان انتظار داشت با نمونه ارزان قیمتی طرف نباشیم.

انتهای پیام/ منبع: باما

ارزان ترین خودرو در آمریکا چه قیمتی است؟

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

چینی ها کپی کوروت C1 را هم زدند!

ارائه سیستم نیمه خودران سوپرکروز کادیلاک با هزینه اشتراک ماهانه

سوپراستار آمریکایی/ بررسی شورولت کوروت ZR1 مدل 2019

بررسی داستان قهرمانی‌های پی‌درپی جنجالی‌ترین کامارو نسل یک در جهان/ برتری ناعادلانه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی