پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز خدمات خودرویی گروه بهمن

گروه بهمن در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان پیشرو است

مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو ایدرو در حاشیه افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور در گروه بهمن گفت: بهمن یک مجموعه موفق خصوصی است و به دلیل مزیت هایی همچون تدوين و دنبال كردن استراتژي بلند مدت و ثبات مديريت، با ارائه شيوه هاي جديد و بروز در حوزه خدمات پس از فروش […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو ایدرو در حاشیه افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور در گروه بهمن گفت: بهمن یک مجموعه موفق خصوصی است و به دلیل مزیت هایی همچون تدوين و دنبال كردن استراتژي بلند مدت و ثبات مديريت، با ارائه شيوه هاي جديد و بروز در حوزه خدمات پس از فروش می تواند سطح جديدي از خدمات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه بهمن با استاندارد سازی و تغییر نحوه ارائه خدمات و ارتقاء كيفي محیط پذیرش و انتظار مشتریان، مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور را افتتاح کرد. در این مراسم محمدرضا شیخ عطار مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در پاسخ به این سوال که افتتاح این مرکز چه میزان در افزایش کیفیت خدمات پس از فروش گروه بهمن نقش ایفا می کند، گفت: یکی از الزامات توسعه صنعت خودرو، ارتقاء سطح خدمات پس از فروش به مشتری است که طي آن ارتباط بلند مدت بين مشتري و خودروساز حاصل و منافع هر دو طرف تضمين می شود، به صورتی كه آن خودروساز انتخاب هميشگي مشتري وفادار خواهد بود و از سوی ديگر كليه ريسك هاي پيش رو مشتري با طراحي و بكار گيري روش هاي نوين در ارائه خدمات پس از فروش کاهش می یابد.

وی افزود: گروه بهمن یک مجموعه موفق خصوصی است و به دلیل مزیت هایی همچون بهره وری و سرعت عمل مناسب در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان پیش رو است، البته ديگر خودروسازان بزرگ كشور حداكثر تلاش خود را در اخذ رضايت و دستیابی به جايگاه متمايز در اين حوزه را در ماموريت خود تعريف كرده و با رونق و بهبود شرایط شاهد رقابت تنگاتنگ براي صنعت خودروسازي كشور خواهيم بود.

شیخ عطار در خصوص حمایت های وزارت صمت برای افزایش تولید خودروهای داخلی تصریح کرد: تحریم دو دوره صنعت خودروسازی، نشان از اهميت و پتانسيل آن در رشد اقتصادي است. با اتخاذ سياست مناسب در حوزه هاي مرتبط به صنعت، می توانیم ضمن استمرار رشد توليد، منافع مشتريان و بنگاه هاي خودرو ساز تامين گردد. توان تولید خودرو سازی کشور بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار خودرو در سال است كه برنامه وزارت صمت در حداكثر سازي شرایط استفاده از اين ظرفيت است.

مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خاطرنشان کرد: محور اصلي تمركز ايدرو در حوزه صنعت خودرو سازي، تنوع محصول با رويكرد استفاده حداكثر از ظرفيت هاي انساني و سرمايه گذاري در داخل كشور با اولويت رضايت مندي و مطلوبيت از ديدگاه مصرف كننده است. توسعه ظرفيت تامين مواد و مصالح مصرفي درحوزه فلزات و پليمرها سبب دستیابی به سطوح بالاتر ايمني و بهره دهي براي طراحان خودرو می شود. نحوه تامين مواد مصرفي و قيمت گذاري باید متناسب با سياست هاي قيمت گذاري براي توليدات اين صنعت بوده كه يكي از ماموريت هاي محوله به ايدرو همكاري با ديگر سازمان هاي مرتبط درساماندهي اين محدوديت ها است.

گفتنی است مراسم افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور مشتریان شرکت بهمن موتور همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هشتمین سالگرد تاسیس گروه بهمن برگزار شد. در این مرکز فضایی بالغ بر 1100 متر برای سالن پذیرش و 1800 متر برای تعمیرگاه با جدیدترین تجهیزات و مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو احداث شده است. علاوه بر فضا، الگو برداری از مراکز خدمات خودرویی در کشورهای اروپایی صورت گرفته و تغییراتی مانند ایجاد استانداردهای جدید در عناصر دیداری و فضای پذیرش، ایجاد محیطی آرام با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان محل انتظار مشتریان و محیطی امن برای سرگرمی کودکان، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، امکان پذیرایی از مشتریان در کافی شاپ و سایر موارد است. سیستم پذیرش خودرو و ارائه خدمات از شیوه های نوین خدمات پس از فروش بوده و بدین منظور مشتریان می توانند برای دریافت نوبت و خدمات به صورت تلفنی و اینترنتی اقدام کنند تا لازم نباشد زمانی صرف چنین اقداماتی شود. در زمان دریافت نوبت می توانند انتخاب کنند که با کدام یک از مشاوران قصد دریافت خدمات خودرو دارند و از ابتدای پذیرش تا ترخیص خودرو در کنار مشتریان حضور خواهد داشت که تمامی هماهنگی ها و اطلاع رسانی ها توسط مشاور سرویس صورت می گیرد.

انتهای پیام/

مقایسه سدان های دست دوم هم قیمت/ از میان کیا سراتو ، مزدا3 ، رنو مگان و هیوندای آوانته کدام یک را انتخاب کنیم؟

گروه بهمن در خدمات پس از فروش فراتر از استانداردهای داخلی گام برداشته است

قیمت ستاره تازه وارد گروه بهمن، اعلام شد

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور توسط بهمن موتور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی