پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه صنعتی ایران خودرو

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از دستاوردهای خودکفایی زنجیره تامین ساپکو و توانمندی های گروه صنعتی ایران خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت، در بازدید از سالن گروه صنعتی ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو از دستاوردهای این گروه صنعتی و زنجیره تامین آن دیدن کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدرضافاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید، ضمن تاکید بر فراهم‌سازی زمینه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت، در بازدید از سالن گروه صنعتی ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو از دستاوردهای این گروه صنعتی و زنجیره تامین آن دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدرضافاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید، ضمن تاکید بر فراهم‌سازی زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های جدید در تولید قطعات و مجموعه‌های خودرو، از غرفه سازندگان زنجیره تامین ساپکو بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و همچنین نیازها و مسایل صنعت خودرو و قطعه‌سازی قرار گرفت.

ساپکو به عنوان متولی زنجیره تامین ایران خودرو، در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو با هدف تعامل شفاف با ذینفعان و معرفی توانمندی‌های این صنعت با همراهی ۱۰۰سازنده شبکه تامین ایران خودرو، در سالن خلیج فارس و سالن‌های۴۰ و ۴۱ با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به نمایش توانمندی ها و همچنین اعلام نیازمندی های تعمیق خودکفایی در عرصه صنعت قطعه سازی خواهد پرداخت.

گفتنی است، معاونان وزیر صمت و مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری نیز از دستاوردهای زنجیره تامین ساپکو در سالن خلیج فارس بازدید کردند.

انتهای پیام/

یکی از مشکلات تولید، اقتصاد دستوری است/ ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این معضل

حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

تکمیل و تجاری‌سازی بیش از ۲۱ هزار دستگاه خودرو در هفته گذشته

اعلام نیازمندی‌های ایران‌ خودرو برای تعمیق خودکفایی در تولید

آغاز فروش فوق العاده بدون قرعه کشی هایما S7 از امروز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی