پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولزرویس کالینان (1)

کاخ انگلیسی این بار در روسیه!

کمپانی رولزرویس به تازگی از یک نسخه ویژه بازار روسیه به اسم Black and Bright رونمایی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رولزرویس به‌تازگی سری جدیدی از شاسی‌بلند فوق لوکس خود کالینان را به اسم Black and Bright (مشکی و روشن) معرفی کرده که از نمای شهر مسکو در شب‌هنگام الهام گرفته شده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ دی ۱۴۰۰

کمپانی رولزرویس به تازگی از یک نسخه ویژه بازار روسیه به اسم Black and Bright رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رولزرویس به‌تازگی سری جدیدی از شاسی‌بلند فوق لوکس خود کالینان را به اسم Black and Bright (مشکی و روشن) معرفی کرده که از نمای شهر مسکو در شب‌هنگام الهام گرفته شده است. بنابراین طبیعی است اگر بگوییم 5 محصول جدید رولزرویس منحصراً در بازار روسیه در دسترس خواهند بود.

نکته جالب اینجاست که برخلاف تصور این شاسی‌بلندها همگی با رنگ‌های متنوع تولید شده‌اند. رنگ‌هایی موسوم به آبی Turchese، نارنجی متالیک، بنفش گرگ و میش، زرد Forge و قرمز Magma.

رولزرویس کالینان (5)

با توجه به اندک تصاویر منتشر شده، مشخص است که داخل کابین این خودروها با تریمی هماهنگ با بدنه طراحی شده است. همه این نسخه‌های ویژه دارای یک بخش ویژه برای سرنشین هستند که روی آن نوارهایی از فیبر کربن با خطوط همرنگ بدنه دیده می‌شود. شرکت می‌گوید ساخت همین بخش به‌تنهایی 21 روز طول می‌کشد.

رولزرویس کالینان (3)

اگرچه مانند همیشه روی بخش داخلی سقف نقاط نورانی مانند ستاره قرار گرفته است، ولی هم‌رنگ بودن آن با تم بدنه جلوه خاص آن‌ها خواهد بود.

روی رکاب این محصولات پلاکی با عنوان Black and Bright دیده می‌شود که اشاره مستقیمی به خاص بودن هر دستگاه دارد. هم‌چنین در قیاس با کالینان استاندارد، نماد روح خلسه این‌بار کمی تیره‌تر در نظر گرفته شده است.

رولزرویس کالینان (4)

تغییراتی هم در بخش فنی اعمال شده است. اگرچه هم‌چنان همان پیشرانه 6.8 لیتری 12 سیلندر Vشکل زیر کاپوت قرار دارد، ولی قدرت فعلی آن 600 اسب‌بخار با 900 نیوتن‌متر گشتاور است. نسخه استاندارد کالینان، 563 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

رولزرویس کالینان (2)

انتهای پیام/ منبع: باما

گرامیداشت به سبک لوکس ساز بریتانیایی

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

نگینی در دل کاخ/ گزارشی از موزه خودروهای تاریخی مجموعه سعد آباد

رولزرویس دم قایقی با برچسب قیمت 28 میلیون دلاری!

گران ترین و جذاب ترین آپشن های خودرو

کلکسیون های رویایی!/ نگاهی به جذاب ترین و ارزشمندترین مجموعه های اتومبیل (قسمت اول)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی