پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

دولت ها دخالت زیادی در خودروسازی ها دارند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیح داد: دولت‌ها دخالت‌های بسیاری در خودروسازی ها دارند که البته مختص این دولت نیست و دولت سیزدهم بنا دارد این امور را اصلاح کرده و دخالتی در این حوزه نداشته باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معصومه پاشایی بهرام عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۴ بهمن ۱۴۰۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیح داد: دولت‌ها دخالت‌های بسیاری در خودروسازی ها دارند که البته مختص این دولت نیست و دولت سیزدهم بنا دارد این امور را اصلاح کرده و دخالتی در این حوزه نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معصومه پاشایی بهرام عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: ساخت داخل برخی قطعات توجیه اقتصادی ندارد به همین دلیل مجبور به واردات آنها هستیم.

پاشایی بیان کرد: دولت باید در جایگاه تنظیم گری بنشیند و قیمت را در بازار تنظیم کند. جایی که نیاز به واردات است، واردات را آزاد کند و در جایی که نیاز است در‌ها بسته باشد، در‌ها را ببندد و قیمت را تعدیل کند.

عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دو خودروساز بزرگ سال‌هاست که حیاط خلوت دولت‌ها شده‌اند. دولت‌ها دخالت‌های بسیاری در این حوزه دارند که البته مختص این دولت نیست و دولت سیزدهم بنا دارد این امور را اصلاح کرده و دخالتی در این حوزه نداشته باشد.

افزایش تولید خودرو وعده ایست که فاطمی امین، وزیر صمت از ابتدای روی کار آمدن خود داده و معتقد است با این روند، بازار خودرو آرام خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

هدف از دریافت مالیات از خودروهای لوکس چیست؟

تولید خودرو سال آینده افزایش می یابد / چرا خودرو ارزان نمی شود؟

تعیین قیمت خودرو با چه کسی است؟

وزارت صمت قانونا نباید به قیمت گذاری خودرو ورود کند!

جدیدترین قیمت خودرو در بازار + جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی