پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات 124 اسپایدر

توضیحات فیات درباره 124 اسپایدر

پت دوئرتی مدیرعامل فیات استرالیا توضیح داده که خودروی 124 اسپایدر تنها ساختاری همچون مزدا MX-5 Miata دارد. فیات اخیرا وانتی مبتنی بر L200 میتسوبیشی معرفی کرد که Fullback نام داشت. حال در این بین مدیران شرکت فیات می گویند داستان Fullback برای 124 اسپایدر تکرار نشده است. براساس مصاحبه CarAdvice با مدیران فیات استرالیا، […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

پت دوئرتی مدیرعامل فیات استرالیا توضیح داده که خودروی 124 اسپایدر تنها ساختاری همچون مزدا MX-5 Miata دارد.

فیات اخیرا وانتی مبتنی بر L200 میتسوبیشی معرفی کرد که Fullback نام داشت. حال در این بین مدیران شرکت فیات می گویند داستان Fullback برای 124 اسپایدر تکرار نشده است.

براساس مصاحبه CarAdvice با مدیران فیات استرالیا، این شرکت بیان کرد اسپایدر 124/MX-5 یک توسعه مشترک بوده نه تنها تعویض لوگو.

دوئرتی می گوید مدل فیات با بدنه ای از جنس فلزی متفاوت، سیستم انتقال قدرت متفاوت و طراحی متفاوت همراست.

او افزود طراحان فیات زمانی که 124 اسپایدر را طراحی می کردند هیچ گاه MX-5 را مشاهده نکردند.  به همین دلیل با طراحی نسبتا متفاوتی همراه هستیم.

همین گفته را Andrew Chesterton یکی از اعضای گروه مطبوعات و رسانه استراتژیست فیات کرایسلر استرالیا تکرار نمود.

او افزود 124 اسپایدر به موتورهای مختلف، گیربکس، بدنه و بسیاری قطعات خارجی و داخلی منحصربفرد مجهز می باشد.

از سوی دیگر Olivier François، مدیر ارشد بازاریابی فیات کرایسلر به وجود شباهت های بسیاری بین دو خودرو اذعان کرد. او بیان نمود در کنار طراحی ایتالیایی این مدل موتور 1.4 لیتری توربویی داشته که قدرت فراوانی به آن می دهد.

در حالی که مزدا درباره نسخه قدرتمندتر MX-5 عملکردی نداشته اما فیات کرایسلر تاکنون مدل Abarth خودروی 124 اسپایدر را معرفی کرد که سال آینده عرضه خواهد شد.

 

برچسب‌ها : 124 اسپایدرفیات

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی