پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی ردیاب خودرو، موتور سیکلت و کامیون

ردیاب خودرو با ارائه خدمات متعدد جهت راحتی رانندگان، طی سال‌های اخیر به دستگاهی محبوب در بازار تبدیل شده است. ردیاب‌ها می‌توانند وضعیت و موقعیت خودرو را تشخیص داده و در شرایط ضروری به مالکان آن کمک کنند. علاوه بر این این دستگاه‌ها قادر به تشخیص ورود غیرقانونی بوده و در اسرع وقت راننده را […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

ردیاب خودرو با ارائه خدمات متعدد جهت راحتی رانندگان، طی سال‌های اخیر به دستگاهی محبوب در بازار تبدیل شده است. ردیاب‌ها می‌توانند وضعیت و موقعیت خودرو را تشخیص داده و در شرایط ضروری به مالکان آن کمک کنند. علاوه بر این این دستگاه‌ها قادر به تشخیص ورود غیرقانونی بوده و در اسرع وقت راننده را مطلع می‌کنند. از این رو احتمال موفقیت در سرقت ماشین‌های مجهز به GPS بسیار کمتر از خودروهای عادی است. به همین دلیل به رانندگان و مالکان توصیه می‌شود، برای خودروهایشان از این دستگاه کمک گرفته و امنیت آن را بالا ببرند.

در این مطلب به بررسی مزایا و قابلیت‌های ردیاب خودرو برای رانندگان می‌پردازیم تا شما عزیزان هنگام خرید این دستگاه دید بازتری داشته باشید.

جی پی اس خودرو چیست؟

جی پی اس، دستگاهی هوشمند جهت یافتن موقعیت اشیاء و افراد است. این وسیله از طریق ارتباط با ماهواره‌ها، موقعیت جغرافیایی شی یا فرد را یافته و آن را به اطلاع کاربر می‌رساند. از این رو در جهان پُر هرج و مرج امروز استفاده از ردیاب می‌تواند ایمنی و راحتی بیشتری برای افراد ایجاد کند. در این میان رانندگان درصد بالایی از کاربران GPS را تشکیل می‌دهند که از خدمات این دستگاه برای حمل‌ونقل خودروهایشان کمک می‌گیرند.

مزایای استفاده از ردیاب برای خودروهای شخصی

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مالکان خودروهای شخصی، حفظ امنیت وسیله نقلیه‌شان است. این روزها با شدت گرفتن آمار سرقت ماشین، استفاده از ردیاب خودرو بسیار کارساز خواهد بود. این دستگاه به صورت لحظه‌ای کاربر را از وضعیت خودرو و باز و بست شدن درب‌‌ها و پنجره‌ها مطلع می‌کند. در نتیجه با کوچکترین تلاش برای ورود غیرقانونی به ماشین، مالک را باخبر می‌سازد.

لازم به ذکر است مزایای استفاده از ردیاب خودرو محدود به مورد قبل نمی‌شود. از جمله دیگر مزایای GPS برای رانندگان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

– اطلاع از موقعیت دقیق خودرو به صورت لحظه‌ای و در هر مکانی
– اطلاع از شرایط سلامت فیزیکی ماشین و زمان سررسید سرویس‌های دوره‌ای
– امکان خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور
– امکان باز و بست نمودن درب‌های ماشین از راه دور
– …

مزایای استفاده از جی پی اس ماشین سنگین

امروزه شرکت‌های متعددی در حوزه حمل و نقل عمومی فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها خودروهای خود را در اختیار رانندگان گذاشته و از این طریق به مشتریان خدمات‌رسانی می‌کنند. بدیهی است نظارت و کنترل بر این ماشین‌ها و رانندگانشان، کار سختی است و احتمال خطا در آن بالاست. نصب ردیاب در ماشین‌های سنگین راه‌حلی مطمئن در رفع این مشکلات است. این دستگاه می‌تواند به صورت دائم وضعیت خودرو، مسیرهای حرکتی، سرعت ماشین، زمان شروع و پایان و سفر و … را پایش کند. سپس اطلاعات به دست آمده را در غالب گزارش‌های مرتب به کاربر اطلاع دهد. از این رو نظارت با دقت و سرعت بیشتری انجام خواهد شد. این مسئله به کاهش هزینه‌های مازاد بر شرکت نیز کمک قابل توجهی می‌کند.

عملکرد بهتر رانندگان از دیگر مزایای استفاده از جی پی اس کامیون است. روشن است افراد زمانی که از نظارت لحظه‌ای بر خودرو آگاه باشند، بیش از پیش بر رفتار خود دقت می‌کنند. در این راستا، ایمنی بیشتری نیز برای راننده و خودرو ایجاد شده و می‌توان از بسیاری از خطرات احتمالی نیز پیشگیری نمود.

مزایای نصب ردیاب موتور سیکلت

موتور سیکلت در گروه وسایل نقلیه با ایمنی پایین قرار می‌گیرد. بنابراین داشتن جی پی اس که بتواند به طور مداوم و از هر نقطه‌ای در جهان، موقعیت آن را تشخیص دهد، لازم و ضروری به نظر می‌رسد. قطعا اطلاع داشتن از محل موتور سیکلت تا حدودی راحتی خیال را برای رانندگان آن فراهم می‌آورد. علاوه بر این اگر کسی قصد سرقت آن را داشته باشد، سریعا مالک را مطلع می‌سازد. از دیگر مزیت‌های ردیاب موتور سیلکت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

– گزارش کامل از ریز وضعیت موتور سیکلت
– گزارش دقیق سرعت و مسیرهای حرکتی موتور طی 6 ماه گذشته
– هشدار حمل با جرثقیل
– هشدار سررسید سرویس‌های دوره‌ای
– استفاده از نقشه جی پی اس
ردیاب رادار؛ انتخابی ایده‌آل برای هر خودرویی
در نهایت با افتخار اعلام می‌کنیم شرکت رادار فراتک هوشمند با ارائه بهترین دستگاه‌ها و قطعات، انتخاب‌هایی فوق‌العاده برای خرید ردیاب در اختیار شما گذاشته است. محصولات این شرکت قابلیت نصب بر روی خودرو شخصی، موتور سیکلت و انواع ماشین سنگین اعم از کامیون، تریلی و … را دارد.
برند رادار در سال‌های اخیر به سبب ارائه امکانات کاربردی و خدمات پس از فروش جامع و کامل، به عنوان بهترین ردیاب خودرو از نگاه مشتریان شناخته شده است. با این حال شما به عنوان مشتری تنها کسی هستید که با در نظر گرفتن نیازها و اهدافتان می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید جی پی اس انتخاب نمایید. توصیه می کنیم در زمان خرید، حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.
برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.
آدرس وب سایت : https://radargps.org/
شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷
تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

برچسب‌ها : راداررپرتاژ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی