پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد GT 2017

انتشار تصویری از نمونه اولیه فورد GT 2017

به تازگی تصویری از نمونه اولیه خودروی پرقدرت فورد GT 2017 منتشر شده که به نظر می رسد برای مونتاژ و تولید آماده است. فورد قبلا اعلام نمود که بیش از 95 درصد طراحی خودرو به اتمام رسیده و به نظر می رسد این تصویر حقیقت داشته باشد. این احتمال وجود داشته خودرو نسخه تولید […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۴

به تازگی تصویری از نمونه اولیه خودروی پرقدرت فورد GT 2017 منتشر شده که به نظر می رسد برای مونتاژ و تولید آماده است. فورد قبلا اعلام نمود که بیش از 95 درصد طراحی خودرو به اتمام رسیده و به نظر می رسد این تصویر حقیقت داشته باشد.

این احتمال وجود داشته خودرو نسخه تولید شده بوده و نمونه اولیه نباشد. در مقایسه نمونه مفهومی که دیترویت 2015 رونمایی شد، فورد GT 2017 از آینه بغل های بزرگتر و چراغ های راهنمایd در قسمت گلگیر برخوردارست.

متاسفانه تصویری از قسمت عقب در دسترس نیست اما به گفته فورد مدل با تغییرات نسبتا کوچکی در عقب همراست. باتوجه به تصویر به نظر می رسد سپر عقب فورد GT 2017 بسیار براق و چشمگیر باشد.

براساس اخبار گذشته فورد قرار است در نسل بعدی GT از شیشه های Gorilla Glass هیبریدی استفاده نماید. اگر در تصویر نگاه دقیقتری داشته باشید چند شیشه جلو را در کنار اتومبیل مشاهده می کنید که روی یکی از آن Corning نوشته شده است.

طبق گزارشات این نوع شیشه 30 درصد سبک تر و 25 الی 50 درصد نیز نازک تر می باشد. البته فورد قصد داشته این شیشه را در قسمت عقب نیز به کار ببرد.

انتظار می رود GT 2017 در نمایشگاه دیترویت رونمایی و اواخر سال آینده با قیمت 400 هزار دلاری عرضه گردد.

منبع:Motor1

برچسب‌ها : GTGT 2017فورد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی