پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای

هیوندای تولید سه مدل N را تایید کرد

Woong-Chul Yang جانشین مدیرعامل شرکت هیوندای تایید نمود که کمپانی برروی سه مدل N با عملکرد بالا مشغول به کارست. Yang در گفتگو با سایت Auto Express اظهار داشت که نسل بعدی I30 یک مدل N بوده و از سیستم چرخ جلو محرک و خروجی کمتر از 300 اسب بخاری برخوردارست. شایعات همچنین گفته اند […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۴

Woong-Chul Yang جانشین مدیرعامل شرکت هیوندای تایید نمود که کمپانی برروی سه مدل N با عملکرد بالا مشغول به کارست. Yang در گفتگو با سایت Auto Express اظهار داشت که نسل بعدی I30 یک مدل N بوده و از سیستم چرخ جلو محرک و خروجی کمتر از 300 اسب بخاری برخوردارست. شایعات همچنین گفته اند مدلی با سیستم چهار چرخ محرک و موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با خروجی بیش از 300 اسب بخاری در کارست.

Yang افزود مدل دیگر N یک هیوندای جنسیس کوچکست و متاسفانه به مدل دیگر اشاره ای نکرد. در حالی که Yang سکوت کرده اما به گزارش Car & Driver، یکی از دو مدل دوم براساس هیوندای جنسیس G70 کوپه خواهد بود. اخیرا Albert Biermann مدیر بخش N هیوندای بیان کرده که G70 یک اتومبیل کاملا جدید و اسپرت با ظاهری استانداردست. مدل N این خودرو نیز یک اتومبیل واقعا خوب با قدرت بسیارست.

در این بین هیچ جزئیات رسمی در کار نیست اما گزارشات می گویند هیوندای G70 جنسیس به موتور 3.3 لیتری شش سیلندر توربو با خروجی 365 اسب بخاری مجهزست. البته مدل N اتومبیل هیوندای G70 جنسیس خروجی بیش از 425 اسب بخاری را خواهد داشت.

با این حال جهت کسب اطلاعاتی بیشتر بایستی منتظر ماند تا روشن شود سه مدل N هیوندای با چه ویژگی هایی معرفی خواهند شد.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی