پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Avista

انتشار تصویر رندر شده از Avista کانورتیبل بیوک

در نمایشگاه دیترویت بیوک به معرفی خودروی مفهومی Avista پرداخت که قابل توجه بود. حال در این بین موسسه طراحی Theophilus Chin بر آن شد تا طرحی از مدل کانورتیبل Avista این خودرو ارائه دهد. ما در تصاویر جدید ظاهری مجلل و جذاب از Avista را مشاهده می کنیم. البته بیوک رسما ساخته نمونه تولیدی Avista […]

javankhodro
چهارشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۴

در نمایشگاه دیترویت بیوک به معرفی خودروی مفهومی Avista پرداخت که قابل توجه بود. حال در این بین موسسه طراحی Theophilus Chin بر آن شد تا طرحی از مدل کانورتیبل Avista این خودرو ارائه دهد.

ما در تصاویر جدید ظاهری مجلل و جذاب از Avista را مشاهده می کنیم. البته بیوک رسما ساخته نمونه تولیدی Avista را تایید نکرده و مدیر کمپانی Duncan Aldred بیان داشت که این مدل احتمالا به تولید برسد.

برای یادآوری باید خاطرنشان کرد Avista دارای اسپویلر جلو فیبرکربنی، چراغ های LED ، جلو پنجره برجسته، دریچه ای در سپر جلو، سیستم اگزوز دوگانه و رینگ آلومینیومی 20 اینچی بود.

طراحی مجلل Avista شامل فضای داخلی آن نیز می شود، به شکلی که در داخل بیوک از روکش چرمی، تریم فیبرکربنی و حاشیه های آلومینیومی بهره برده است. این خودرو از کنسول میانی با فناوریهای روز همچون خوشه ابزار دیجیتالی، صفحه نمایش لمسی و سیستم سرگرمی IntelliLink برخوردارست. دیگر ویژگی های فضای داخلی سقف پانورامای شیشه ای، سیستم لغو سروصدا و سیستم تسویه کننده هوا می باشد.

در زمینه موتور Avista به موتور 3.0 لیتری شش سیلندر بی توربو با سیستم استارت/استاپ و غیرفعال کننده سیلندر مجهزست که خروجی 400 اسب بخاری دارد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی