پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو

ولوو و معرفی مدل Polestar خودروهای S60/V60

شرکت ولوو به تازگی مدل Polestar خودروهای سدان و استیشن V60/S60 را معرفی کرد. هر دو مدل به موتور 367 اسب بخاری مجهزند که قادرند 0 تا 100 را طی کمتر از 4.7 ثانیه سپری کنند. همچنین دو اتومبیل سرعت توقفی 250 کیلومتربرساعتی داشته و روی پلتفرم چهار سیلندر Drive-E ولوو قرار گرفتند. خودروها به لطف توربو […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

شرکت ولوو به تازگی مدل Polestar خودروهای سدان و استیشن V60/S60 را معرفی کرد. هر دو مدل به موتور 367 اسب بخاری مجهزند که قادرند 0 تا 100 را طی کمتر از 4.7 ثانیه سپری کنند.

همچنین دو اتومبیل سرعت توقفی 250 کیلومتربرساعتی داشته و روی پلتفرم چهار سیلندر Drive-E ولوو قرار گرفتند. خودروها به لطف توربو بزرگتر، سوپرشارژر، میله های اتصال جدید، هواکش های بزرگتر و پمپ سوخت پرظرفیت تر عملکرد بهبودیافته ای پیدا کردند.

بخش Polestar ولوو این اتومبیل ها را به گیربکس 8 سرعته Geartronic و سیستم چهار چرخ محرک BorgWarner مجهز نمود. به گفته ولوو اتومبیل های جدید نشان جهانی برای کمپانی خواهند بود.

Polestar اعلام داشته در حال حاضر تعداد تولید خود را 47 دستگاه افزایش داده و سالانه به 1500 دستگاه می رساند. Henrik Fries از مدیران Polestar ولوو اظهار داشت:

تمامی تغییرات انجام گرفته موجب بهبود قابلیت رانندگی و بهره وری در اتومبیل ها شده است. موتورهای به کار گرفته شده با فناوری های مسابقه ای توسعه یافته و ترکیبی از توربو ،سوپرشارژر، مواد سبک وزن و برخی دیگرست. خودروهای S60 و V60 ولوو Polestar  فلسفه اصلی کار ما را نشان می دهند.

منبع: geeky-gadgets

برچسب‌ها : Polestarولوو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی