پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Continental GT Speed

رونمایی بنتلی از Continental GT Speed

شرکت بنتلی در این هفته از خودروی جدید Continental GT Speed که می توان آن را به گفته سازنده سریع ترین بنتلی دانست، رونمایی کرد. این مدل با ظاهری لوکس و سرعت بالای خود می تواند برای ثروتمندانی که علاقه بسیاری به دو عامل سرعت و لوکس بودن در یک اتومبیل دارند، گزینه مناسبی باشد. بنتلی Continental GT […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

شرکت بنتلی در این هفته از خودروی جدید Continental GT Speed که می توان آن را به گفته سازنده سریع ترین بنتلی دانست، رونمایی کرد. این مدل با ظاهری لوکس و سرعت بالای خود می تواند برای ثروتمندانی که علاقه بسیاری به دو عامل سرعت و لوکس بودن در یک اتومبیل دارند، گزینه مناسبی باشد.

بنتلی Continental GT Speed را با کمک 30 کارمند طی 110 ساعت که 12 ساعت آن توسط ربات مونتاژ می شود، به تولید می رساند. همچنین به لطف موتور 6.0 لیتری 12 سیلندر توئین توربو Continental GT Speed قادرست به سقف سرعتی 330 کیلومتربرساعتی دست پیدا کند.

چنین موتوری Continental GT Speed را قادر می سازد تا کمتر از 3.9 ثانیه 0 تا 100 کیلومتر را سپری کند. در فضای داخل نیز تریم فیبرکربنی در کنار صندلی های چرمی باکیفیت قهوه ای را شاهد هستیم. البته نسخه Black Edition با چرمی به نام opulence همراست که آن را منحصربفردتر می کند.

هر دو مدل Continental GT Speed و Continental GT Speed Black Edition تابستان امسال به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

منبع: technobuffalo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی