پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت

شورولت کوروتی به سبک Callaway

اتومبیل های شوتینگ بریک که می توان آن را خودروهای هاچ بک کشیده سریع نیز دانست در حال حاضر محبوبیت بسیاری دارند. به تازگی یک شرکت امریکایی که در سفارشی سازی اتومبیل های سریع مطرح است، دست به کار شده و قصد داشته مدل شوتینگ بریکی از کوروت شورولت را به طرفداران ارائه دهد. کمپانی Callaway […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

اتومبیل های شوتینگ بریک که می توان آن را خودروهای هاچ بک کشیده سریع نیز دانست در حال حاضر محبوبیت بسیاری دارند. به تازگی یک شرکت امریکایی که در سفارشی سازی اتومبیل های سریع مطرح است، دست به کار شده و قصد داشته مدل شوتینگ بریکی از کوروت شورولت را به طرفداران ارائه دهد.

کمپانی Callaway این اتومبیل را AeroWagon نام گذاری کرده و مشتریان از اواخر سال 2016 می توانند کوروت خود را به چنین شکلی درآورند.  AeroWagon هیچ تفاوتی با کوروت شورولت نداشته و تنها در بخش عقب شامل تغییراتی شده است و فاقد صندلی عقبیست.

این اتومبیل با برخورداری از فضای بیشتری در بخش عقب قطعا می تواند اجسام بیشتری را در آن جای داد. در حقیقت شرکت Callaway صندوق عقب کوروت را برداشته و سقفی را جایگزین کرده است.

Callaway قیمت مدل شوتینگ بریک کوروت را اعلام نکرد و بخش عقب این خودرو از فیبرکربن ساخته شده که در بهبود عملکرد آن بی تاثیر نخواهد بود. به گفته کمپانی مورد ذکر AeroWagon تنها در ظاهر متفاوت است عملکردی بهبودیافته ای شامل حال کوروت نخواهد کرد.

منبع: Geeky-gadgets

برچسب‌ها : Callawayشورولتکوروت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی