پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد موستانگ

فورد موستانگ پرفروش‌ترین خودروی اسپرت کوپه جهان

اگر اخبار هفته های اخیر را دنبال کرده باشید با گزارش فروش بالای فورد موستانگ در آلمان رو به رو شدید. حال براساس اعلام فورد خودروی موستانگ توانسته پرفروش‌ترین خودروی اسپرت کوپه جهان در سال 2015 باشد. به گزارش IHS Automotive فورد بیش از 110 هزار دستگاه موستانگ کوپه و 30 هزار دستگاه موستانگ کانورتیبل سال […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

اگر اخبار هفته های اخیر را دنبال کرده باشید با گزارش فروش بالای فورد موستانگ در آلمان رو به رو شدید. حال براساس اعلام فورد خودروی موستانگ توانسته پرفروش‌ترین خودروی اسپرت کوپه جهان در سال 2015 باشد.

به گزارش IHS Automotive فورد بیش از 110 هزار دستگاه موستانگ کوپه و 30 هزار دستگاه موستانگ کانورتیبل سال گذشته به فروش رساند. از آنجایی که میزان فروش موستانگ کوپه بیش از 100 هزار دستگاه در جهان بود، بنابراین می توان آن را پرفروش‌ترین خودروی کوپه اسپرت جهان محسوب کرد.

به گفته فورد فروش در بازارهای کلیدی چون چین و انگلستان بسیار قابل توجه بوده است.  فورد قصد داشته از سال 2017 با ورود به استرالیا سهم فروش خود را افزایش دهد.

فورد همچنین اعلام داشت ماه گذشته با فروش 12563 دستگاهی موستانگ در ایالات متحده توانست خودروی های شورولت کامارو و دوج چلنجر کنار زند. موستانگ همچنین در کانادا فروش 1985 دستگاهی داشته که بیش از شورولت کامارو بوده است.

اریش مرکل تحلیلگر فروش فورد بیان داشت:

بسیاری از فروش موستانگ در ایالات متحده به نواحی ساحلی مربوط بوده که از جمله می توان جنوب کالیفرنیا را نام برد. خریداران این منطقه امیدوارند مدلی با موتور اکوبوست 2.3 لیتری و سایر مناطق نیز مدلی هشت سیلندر دریافت کنند.

از جمله سایر مناطق می توان به استرالیا و نیوزلند اشاره داشت که امیدوارند مدلی با موتور 5.0 لیتری هشت سیلندر با خروجی 435 اسب بخاری خریداری کنند.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی