پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو

تصویر رندر شده ولوو C90 کوپه جذاب به نظر می‌رسد

موسسه طراحی  OmniAuto.it به تازگی تصویری رندر شده از ولوو C90 کوپه منتشر کردند که در صورت معرفی شدن قطعا جلب توجه خواهد کرد. ولوو آخرین بار در سپتامبر 2013 به معرفی کوپه مفهومی پرداخت که زبان طراحی آن در نسل دوم XC90 به کار گرفته شد. اتومبیل های S90 و V90 2016 از زبان طراحی جدیدی […]

javankhodro
شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

موسسه طراحی  OmniAuto.it به تازگی تصویری رندر شده از ولوو C90 کوپه منتشر کردند که در صورت معرفی شدن قطعا جلب توجه خواهد کرد. ولوو آخرین بار در سپتامبر 2013 به معرفی کوپه مفهومی پرداخت که زبان طراحی آن در نسل دوم XC90 به کار گرفته شد.

اتومبیل های S90 و V90 2016 از زبان طراحی جدیدی برخوردار بودند و حال  OmniAuto.it به خوبی توانست از پس کوپه C90 بربیاید. اگرچه این تصویر طراحی بیش نیست، اما ممکن است در آینده دور شاهد معرفی کوپه سایز متوسطی توسط ولوو باشیم.

اواخر سال گذشته Thomas Ingenlath از مدیران ولوو بیان داشت که یک مدل کوپه به سدان  S90 و واگن V90 با همکاری جیلی تولید خواهد شد. اگرچه این گفته  Thomas Ingenlath می تواند مهر تاییدی باشد اما بعیدست تا پایان دهه شاهد آن باشیم.

در حال حاضر ولوو سخت مشغول توسعه جانشینان سری 40 از جمله S40, V40 و XC40 است. این سه اتومبیل برای ورود به بازار ایالات متحده تایید شدند و انتظار می رود خودروی طولانی محور V40 نیست شامل این بازار شود.

در این بین باید منتظر ماند کوپه ولوو چگونه طراحی خواهد داشت و آیا به طراحی OmniAuto.it نزدیک است.

منبع: Motor1.com

برچسب‌ها : C90ولووکوپه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی