پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برلیانس H320

آغاز جشنواره فروش رویای برفی محصولات پارس خودرو (آذر95)

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز ” جشنواره فروش رویای برفی محصولات پارس خودرو ” خبر داد. به گزارش سایپا نیوز، مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر افزود: در راستای تنوع بخشی به طرح های فروش محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا و پاسخگویی به تقاضای […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۵

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز ” جشنواره فروش رویای برفی محصولات پارس خودرو ” خبر داد.

به گزارش سایپا نیوز، مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر افزود: در راستای تنوع بخشی به طرح های فروش محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا و پاسخگویی به تقاضای بازار بر اساس سلیقه های مختلف مشتریان محترم، روش های متنوع و جدید فروش در قالب “جشنواره رویای برفی محصولات پارس خودرو ” به تناوب برای محصولات مختلف گروه سایپا اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به تقاضای مشتریان جهت ثبت نام محصولات پارس خودرو و همچنین برنامه تولید این شرکت طرح های متنوعی در فروش محصولات پارس خودرو طراحی شده که تحت عنوان جشنواره فروش رویای برفی به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به استقبال، گسترده از محصولات مذکور از روش های اینترنتی جهت ثبت نام استفاده شده است که علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به  این ادرس نسبت به اطلاع دقیق تر از جزئیات طرح و ثبت نام خودرو مورد علاقه خود اقدام نمایند.

پیش فروش دانگ فنگ H30 کراس (آذر95)+بررسی کامل H30 کراس

قائم مقام ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از پارس خودرو بازدید کرد

نشست مشترک میان مدیران ارشد گروه سایپا و برلیانس

بازدید مدیران قطعه سازان آلمانی از پارس خودرو

آغاز شرایط فروش قطعی محصولات ایران خودرو از شنبه ۱۳ آذر ۹۵

آغاز فروش نقدی محصولات سایپا + قیمت

اعلام شرایط پیش فروش پژو 207 جدید+قیمت قطعی (آذر 95)

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی