پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران (11)

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 11/ تویوتا و لکسوس هم شهر آفتابی شدند

استقبال واردکنندگان و نمایندگی های برندهای معتبر از دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران نسبت به سال گذشته متفاوت است. شهر آفتاب قرار است به میدان یک رقابت تمام عیار میان برندهای معتبر جهان تبدیل شود. در حالیکه کمتر از 18 روز تا برپایی دومین نمایشگاه خودرو تهران باقی مانده است خبر می رسد که شرکت ایرتویا […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۶

استقبال واردکنندگان و نمایندگی های برندهای معتبر از دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران نسبت به سال گذشته متفاوت است. شهر آفتاب قرار است به میدان یک رقابت تمام عیار میان برندهای معتبر جهان تبدیل شود. در حالیکه کمتر از 18 روز تا برپایی دومین نمایشگاه خودرو تهران باقی مانده است خبر می رسد که شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران نیز تصمیم گرفت تا با حضور در این نمایشگاه به معرفی خودروهای خود  بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران با 2 برند تویوتا و لکسوس در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران شرکت خواهد کرد. سال پیش غرفه ایرتویا در نمایشگاه یکی از شلوغ ترین، زیباترین و پر اتفاق ترین غرفه ها بود. در سال 95 ایرتویا محصولاتی مثل تویوتا C-HR ، لکسوس RX جدید، لکسوس GS جدید، تویوتا آئوریس و لکسوس IS فیس لیفت را برای اولین بار برای بازدیدکنندگان ایرانی به نمایش گذاشت.

غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران سال گذشته چیدمانی استاندارد داشت که باعث می شد دسترسی به خودروها و بازدید از آن ها آسان باشد. گاید لاین و طراحی این غرفه نیز کاملا مطابق با استانداردهای جهانی تویوتا انجام شده بود و بازدیدکنندگان این غرفه، برای چند لحظه خود را در فضای اصیل ژاپنی تصور می کردند. پربازدیدترین غرفه نمایشگاه بودن نیاز به تعداد قابل توجهی پرسنل جهت پاسخگویی به بازدیدکننده ها داشت و جالب بود که 30 نفر از پرسنل ایرتویا در این نمایشگاه به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می دادند و آن ها را راهنمایی می کردند.

پیش تر نیز حضور برندهایی همچون سیتروئن، چانگان، کیا، ولوو، برلیانس، رنو، دی.اس، مزدا، Faw، سانگ یانگ، لوکسژن، پژو، هایما، فوتون، بنز، هیوندای، بی وای دی، چری، ام.وی.ام، بورگوارد، بایک، کاماز، فولکس واگن، اسکانیا و … در این نمایشگاه قطعی شده بود.

طبق اعلام برگزارکننده نمایشگاه، مراسم افتتاحیه و بازدید مقامات و اصحاب رسانه در روز 5 آذر از ساعت 14 تا 18 عصر خواهد بود که در اصطلاح جهانی این روز را روز خبرنگاران نام گذاری کرده اند.
نمایشگاه خودرو تهران در فضایی بالغ بر 80 هزار متر مربع و با حضور برندهای خودروسازی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در حالی برگزار می شود که سال گذشته با وقفه 11 ساله، اولین دوره خود را با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان برگزار کرد.

درب های دومین نمایشگاه خودرو تهران از 6 تا 10 آذرماه جاری و در محل شهر نمایشگاهی شهر آفتاب برای عموم بازدیدکنندگان باز خواهد شد.

با پایگاه خبری جوان خودرو می توانید از داغ ترین و جدیدترین اخبار دومین دوه نمایشگاه خودرو تهران مطلع شوید و در روزهای برگزاری به صورت زنده در جریان اتفاقات و رونمایی ها قرار بگیرید.

 

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 10/ 5 آذر ماه روز افتتاحیه و بازدید اختصاصی خبرنگاران و فعالان صنعت خودرو

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 9/ مگان جدید گل سرسبد رنو در نمایشگاه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره 8/ حضور مستقل خودروسازان خارجی در مهمترین رویداد خودرویی ایران

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره ۷/شهر آفتاب میزبان ستاره‌های مرسدس بنز

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 6/ جنس نمایشگاه جور شد ((قطعی شدن حضور 48 برند معتبر))

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره ۵/ آیا بورگوارد BX7 مهمان شهر آفتاب می‌شود؟

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 4/حداقلی های پارسال، پر سر و صداهای امسال

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره ۳/ جزییات برگزاری دوره جدید در حاشیه رونمایی از پوستر نمایشگاه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 2/ رونمایی از پوستر نمایشگاه در مراسمی ویژه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 1/انتظار برای پاییز خودرویی در آفتاب

مهمترین اخبار نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در سال 95:

غرفه ایرتویا ، پربازدیدترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران

استقبال بي نظير از غرفه DS Automobiles در نمایشگاه تهران

بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

پای ایران خودرو و سایپا هم به نمایشگاه خودرو تهران باز شد

هجوم لشگر هیبریدی ها به نمایشگاه خودرو تهران

برپایی نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی