پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل هشتم کوروت (5)

کوروت نسل هشتم شکار شد!

تقریبا 1 سالی می شود که زمزمه های معرفی نسل جدید کوروت با موتور عقب به گوش می رسد. اکنون با انتشار اسپای شات های جدیدی از این خودرو, این شایعات رنگ و بوی واقعیت گرفته است. اخیرا عکس های جدیدی از نسل هشتم کوروت در اینترنت منتشر شده است که زیر پوششی مخصوص پنهان […]

ارشیا
دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

تقریبا 1 سالی می شود که زمزمه های معرفی نسل جدید کوروت با موتور عقب به گوش می رسد. اکنون با انتشار اسپای شات های جدیدی از این خودرو, این شایعات رنگ و بوی واقعیت گرفته است. اخیرا عکس های جدیدی از نسل هشتم کوروت در اینترنت منتشر شده است که زیر پوششی مخصوص پنهان شده است.

این طور به نظر می رسد که شورولت مشغول تست کردن نسل جدید کوروت است. اگر با دقت نگاهی به ظاهر این خودرو جدید بیاندازیم, اولین چیزی که جلب توجه می کند افزایش فاصله طولی و فرم شیشه عقب است. شیشه عقب با فرمی شیب دار طراحی شده است که نشان می دهد نسل جدید کوروت موتور عقب خواهد بود و به نوعی فستبک است.

نسل هشتم کوروت (2)

هم چنین این طور به نظر می رسد که یک دوربین کوچک در قسمت عقبی سقف تعبیه شده است تا مشکل کمبود دید خودرو را تا حدودی برطرف کند. سقف کوروت جدید از نوع باز شونده است و قسمتی از سقف جدا می شود تا کوروت حس اسپرت تری داشته باشد. هم چنین با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می رسد این خودرو از گیربکس 8 سرعته دو کلاچه Tremec با قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان (Paddle shift), استفاده خواهد کرد.

نسل هشتم کوروت (4)

به احتمال زیاد نمونه های تولید شده از کوروت نسل جدید, با موتور فعلی 6.2 لیتری پوش رادی عرضه خواهند شد. اما پیش بینی می شود بعدا یک موتور 5.5 لیتری دو میل سوپاپ همراه با میل لنگ  flat-plane با 600 اسب بخار برای کوروت معرفی شود. هم چنین در قسمت عقب طراحی سیستم اگزوز هم تغییر کرده است و به جای استفاده از  4 سر اگزوز در کنار هم ( در نسل قبلی) از 2 سر اگزوز در دو طرف سپر استفاده شده است.

نسل هشتم کوروت (3)

رینگ های کوروت هم طراحی جدیدی را تجربه کرده اند و قسمت صندوق عقب هم عریض تر شده است. ما هم بی صبرانه منتظر معرفی کوروت نسل جدید هستیم که پیش بینی می شود در سال 2019 به صورت رسمی معرفی شود و برای سال 2020 وارد بازار شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

چند دلیل برای ساخت موتور های پوش رادی توسط شورولت

استفاده از موتور 4 سیلندر در وانت سیلورادو مدل 2019

بررسی مراحل تیونینگ شورولت واگن 210 مدل 1955

رکورد شکنی کامارو Big Red با گشتاور 1965 نیوتن متر!

حضور تیم کوروت ریسینگ در مسابقه 24 ساعته لمانز

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی