پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Mahindra roxor (1)

جنگ جیپ و کمپانی هندی Mahindra در بازار آمریکا بالا گرفت

جیپ رانگلر در چند سال اخیر تغییرات ظاهری زیادی داشته است. اما اگر مدل های کلاسیک جیپ همانند cj-5 را در مقابل رانگلر جدید قرار دهید به راحتی می توانید تشخیص دهید که هر دو مدل متعلق به جیپ است. اما اخیرا کمپانی هندی Mahindra خودرویی شبیه به جیپ کلاسیک را وارد بازار آمریکا کرده […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

جیپ رانگلر در چند سال اخیر تغییرات ظاهری زیادی داشته است. اما اگر مدل های کلاسیک جیپ همانند cj-5 را در مقابل رانگلر جدید قرار دهید به راحتی می توانید تشخیص دهید که هر دو مدل متعلق به جیپ است. اما اخیرا کمپانی هندی Mahindra خودرویی شبیه به جیپ کلاسیک را وارد بازار آمریکا کرده است و به نوعی صدای جیپ را در آورده است!.

Mahindra roxor (2)

اخیرا کمپانی جیپ از کمپانی Mahindra به کمیته تجارت جهانی آمریکا شکایت کرده است. به گفته کمپانی جیپ, خودروی  Roxor از کمپانی Mahindra زیاد از حد شبیه به محصولات جیپ است و ممکن است به فروش محصولات جیپ صدمه بزند. به گفته کمپانی جیپ, Roxor یک کپی از محصول کلاسیک جیپ ویلیز است و نباید در بازار آمریکا عرضه شود. هم چنین این خودرو از قیمت پایین تری نسبت به محصولات جیپ برخوردار است و همین مسئله موجب اعتراض جیپ شده است.

این نمونه بر خلاف جیپ رانگلر, اجازه تردد در شهر را ندارد و فقط برای جاده های خارج شهری ساخته شده است. سال گذشته کمپانی Mahindra یک کارخانه بزرگ در شهر میشیگان آمریکا به ارزش 230 میلیون دلار ساخت. این کمپانی قصد دارد تا سال 2020 ارزش این کارخانه را به 600 میلیون دلار برساند. هم چنین این کمپانی قصد دارد پرسنل خود را از 170 نفر به 700 نفر برساند. اما کمپانی جیپ همچنان معتقد است که وجود کمپانی هندی Mahindra و تولید محصولاتی چون Roxor برای بیزینس جیپ مضر خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بررسی مدل های جیپ Grand Cherokee SRT و Trackhawk

همه چیز در مورد فورد برانکو 2020 تاکنون

جیپ رانگلر پیرمرد 74 ساله با قلبی جوان

صفر تا صد 3.5 ثانیه ای با جیپ گرندچروکی ترک هاوک

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی