پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیپ رانگلر

جیپ رانگلر پیرمرد 74 ساله با قلبی جوان

جیپ رانگلر در حدود 74 سال است که در بازار حضور پررنگی را دارد و همین امر آن را به یکی از جاودانه‌ترین نام‌های خودرو در دنیا تبدیل می‌کند. بالاخره پس از سال‌ها انتظار، نسل جدید رانگلر رونمایی شد اما با کم‌ترین تغییرات ظاهری ممکن و حفظ اصالت غنی این مدل که به شرح زیر […]

امیر
دوشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۶

جیپ رانگلر در حدود 74 سال است که در بازار حضور پررنگی را دارد و همین امر آن را به یکی از جاودانه‌ترین نام‌های خودرو در دنیا تبدیل می‌کند. بالاخره پس از سال‌ها انتظار، نسل جدید رانگلر رونمایی شد اما با کم‌ترین تغییرات ظاهری ممکن و حفظ اصالت غنی این مدل که به شرح زیر بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

نسل جدید رانگلر به میزان 90 کیلوگرم از نسل پیشین خود سبک‌تر است که به لطف طراحی جدید فریم میسر شده است. علاوه بر این، تعداد زیادی از پنل‌های بدنه از آلومینیوم ساخته شده‌اند. اما هنوز هم بسیاری از قطعات از جمله گلگیر عقب، از استیل ساخته شده‌اند.
از جمله مهم‌ترین تغییرات ظاهری رانگلر جدید باید به سپر جدید جلو، چراغ‌های جدید عقب، افزودن فناوری نوردهی LED به چراغ جلو و چراغ باریک روی گلگیر اشاره کرد. شیشه جلو رانگلر جدید، به میزان تقریبی 4 سانتی متر و شیشه‌های جانبی نیز اندکی بلندتر شده‌اند تا دید بهتری به بیرون فراهم شود.

موتور استاندارد رانگلر، همان واحد 6 سیلندر 3.6 لیتری باقی مانده است که با گیرباکس 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک عرضه و جایگزین گیرباکس 5 سرعته می‌شود. این موتور با 285 اسب‌بخار نیرو و 260 پوندفوت گشتاور، از مصرف سوخت پایین‌تری نسبت به گذشته بهره می‌برد. یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ به قدرت 268 اسب‌بخار نیرو و 295 پوندفوت گشتاور نیز برای سفارش در نظر گرفته شده است.
اما بزرگ‌ترین تغییرات رانگلر جدید را باید در کابین آن جست‌وجو کرد که نشان‌گرهای جدید، نمایش‌گر داشبورد، چیدمان جدید ادوات و دریچه‌های سیستم تهویه همگی موارد جدیدی هستند. کابین رانگلر جدید با طراحی جدیدش، اندکی حال‌وهوای محصولات دوج را پیدا کرده است.

صفر تا صد 3.5 ثانیه ای با جیپ گرندچروکی ترک هاوک

جیپ Crew Chief 714 احتمالا به تولید خواهد رسید

پرونده کلاسیک / برندهای لوکسی که در تاریخ گم شده‌اند

ملاقات با بنز کلاسیک SLC ، مردی از سال 1976 !

تجربه رانندگی با جیپ چینی BJ40 در تهران

جیپ Renegade 2017 با قدرت بیشتری از راه می رسد

جیپ و معرفی Cherokee Overland 2016

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی