پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد جی تی 40 (6)

فورد جی تی آتش گرفته در آلمان با یک نمونه نو تعویض شد

در ماه ژوئن سال 2018، فردی متمول در مونیخ آلمان موفق شد یک نمونه فورد جی تی را خریداری کند. سوپر اسپرت پیشرفته فورد که تنها قرار بود 1000 نمونه از آن ساخته شود. اما چند ماه بعد در یک اتفاق ناگوار، بدنه جی تی آتش گرفت تا این خودرو پس از طی مسافت تنها […]

ارشیا
سه شنبه - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

در ماه ژوئن سال 2018، فردی متمول در مونیخ آلمان موفق شد یک نمونه فورد جی تی را خریداری کند. سوپر اسپرت پیشرفته فورد که تنها قرار بود 1000 نمونه از آن ساخته شود. اما چند ماه بعد در یک اتفاق ناگوار، بدنه جی تی آتش گرفت تا این خودرو پس از طی مسافت تنها 50 مایل از بین برود.

فورد جی تی 40 (3)

مالک خودرو یک کلکسیونر معروف است و نمونه های مختلفی از لامبورگینی، پورشه، پاگانی و حتی شلبی GT350R را هم در اختیار دارد. قطعا از دست دادن خودرویی با 450 هزار دلار قیمت برای مالک خودرو، هر قدر ثروتمند، باز هم دردناک است. علت آتش گرفتن این خودرو هنوز مشخص نشده است. اما تنها دو ماه پس از این اتفاق کمپانی فورد وارد عمل شد تا از بازخورد منفی این اتفاق جلوگیری کند.

فورد جی تی 40 (1)

فورد تصمیم گرفت برای جبران این اتفاق، یک دستگاه جی تی نقره ای رنگ دقیقا با همان مشخصات خودروی آتش گرفته را بسازد. کمپانی فورد پولی را بابت خودروی جدید از مشتری خود دریافت نکرده است تا خاطره بد آتش سوزی خودرویش از ذهن او پاک شود. هم چنین ساخت این خودرو در اولویت کمپانی قرار گرفته بود تا از بازخورد های احتمالی به سرعت جلوگیری شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

جنگ فورد و حراجی Mecum بر سر فروش جی تی

فورد جی تی از هدف ساخت 250 دستگاه در سال بازماند!

تنها فورد جی تی ساخته شده با کنترل دستی مخصوص معلولین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی