پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو

رتبه یک رضایتمندی مشتریان در چنگ ولوو / نتیجه جدید ترین تحقیقات انجام گرفته

طبق نتایج بدست آمده از جدید ترین تحقیقات انجام گرفته از مشتریان بازار خودرو در آمریکا، کمپانی ولوو توانسته بیشترین میزان رضایتمندی در مشتریان را بدست آورد. این کمپانی توانست با کسب 85 امتیاز از 100 امتیاز مربوطه، رتبه اول رضایتمندی مشتریان را از آن خود کند. این عدد پارسال 82 امتیاز بود که نشان […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

طبق نتایج بدست آمده از جدید ترین تحقیقات انجام گرفته از مشتریان بازار خودرو در آمریکا، کمپانی ولوو توانسته بیشترین میزان رضایتمندی در مشتریان را بدست آورد. این کمپانی توانست با کسب 85 امتیاز از 100 امتیاز مربوطه، رتبه اول رضایتمندی مشتریان را از آن خود کند. این عدد پارسال 82 امتیاز بود که نشان از پیشرفت ولوو نسبت به سال گذشته دارد.

ولوو (1)

در سگمنت خودرو های تیراژ بالا، کمپانی سوبارو توانست با 84 امتیاز ( 1 امتیاز کمتر نسبت به سال گذشته) مقام اول را بدست آورد. پس از سوبارو کمپانی های هوندا و تویوتا در رتبه دوم قرار گرفتند و فولکس واگن با 4 امتیاز پیشرفت، عنوان سوم را از آن خود کرد. این نتیجه تحقیقات انجام گرفته از 4649 مشتری بوسیله ایمیل بین ماه آگوست سال 2017 تا جولای 2018 است.

ولوو (2)

هولدینگ جیلی، اکنون صاحب کمپانی ولوو است. این کمپانی بازگشت شکوهمندی به بازار آمریکا داشته و توانسته سبد جدیدی از محصولات کراس اوور و خودرو های شهری را به بازار آمریکا عرضه کند. تا جولای سال 2018 کمپانی ولوو توانسته میزان فروش محصولات خود را 37 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهد و به مجموع 56,224 دستگاه در سال برساند. هم چنین کمپانی لکسوس هم در کنار ولوو توانست بیشترین رضایتمندی مشتریان را در سگمنت خودروهای لوکس از آن خود کند. علاوه بر این کمپانی ولوو قصد دارد تا در اولین خط تولید خود در بازار آمریکا، کار ساخت نمونه بازبینی شده S60 را تا پاییز امسال آغاز کند.

ولوو (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نگاه متفاوت هلدینگ داتیس به تجارت در ایران

سلیقه به جای قانون/ برخوردهای سلیقه ای وزارت صمت با بخش خصوصی ادامه دارد

وزارت صمت داتیس خودرو را به عنوان نمایندگی انحصاری هایکو تایید کرد

عیب یابی رایگان خودروهای سواری ولوو توسط داتیس خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی