پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اعمال قانون شدن پس از گرفتن گواهینامه (4)

جوان آلمانی چند دقیقه بعد از گرفتن گواهینامه ، اعمال قانون شد!

شاید یکی از بهترین حس های دوران جوانی گرفتن گواهینامه و نشستن پشت فرمان باشد. چیزی که به آدم احساس بزرگی و غرور می دهد. اما برای یک جوان آلمانی همه چیز برعکس پیش رفته است. تنها 49 دقیقه پس از گرفتن گواهینامه، جوان 18 ساله در حالی که دو برابر سرعت مجاز منظقه سرعت […]

ارشیا
یکشنبه - ۴ آذر ۱۳۹۷

شاید یکی از بهترین حس های دوران جوانی گرفتن گواهینامه و نشستن پشت فرمان باشد. چیزی که به آدم احساس بزرگی و غرور می دهد. اما برای یک جوان آلمانی همه چیز برعکس پیش رفته است. تنها 49 دقیقه پس از گرفتن گواهینامه، جوان 18 ساله در حالی که دو برابر سرعت مجاز منظقه سرعت داشت توسط پلیس اعمال قانون شد.

این فرد جوان که گواهینامه خود را از شهر Hemer دریافت کرده بود، چندی بعد به همراه 4 نفر از دوستانش در حالی که در منطقه سرعت مجاز 50 کیلومتری، 90 کیلومتر سرعت داشت توسط پلیس شکار شد. پلیس منطقه Märkischer Kreis که بسیار سخت گیر است، لیست بلند بالایی از مجازات را برای این جوان 18 ساله در نظر گرفته است.

اعمال قانون شدن پس از گرفتن گواهینامه (1)

علاوه بر جریمه 200 یورویی، این فرد جوان به 4 هفته تعلیق از راندن هم محکوم شد و به گفته پلیس تنها هنگامی می تواند گواهینامه خود را پس بگیرد که تمرینات گران قیمتی را پشت سر بگذارد. علاوه بر این ها هنگامی که گواهینامه وی پس داده شود، 2 امتیاز منفی در آن ثبت خواهد شد و مدت زمانی که برای تایید وی به عنوان یک راننده با تجربه در نظر گرفته شدهريال به جای 2 سال به 4 سال افزایش یافته است.

اعمال قانون شدن پس از گرفتن گواهینامه (2)

به گفته پلیس هدف اصلی این جوان تازه کار، تحت تاثیر قرار دادن دوستانش با مهارت های جدید کسب شده اش بوده است. مشخص نیست که این فرد جوان با چه خودرویی این کار را انجام داده است.

اعمال قانون شدن پس از گرفتن گواهینامه (3)

اما جدای از این ها بزرگترین سوال اینجاست که چرا این فرد جوان تست سرعت خود را در اتوبان های آلمان که بدون محدودیت سرعت هستند انجام نداده است؟.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

راننده نیسان GT-R هنگام رانندگی با یک سنگ بتنی کشته شد!

فورد بوی نویی داخل خودروهایش را برای مشتریان چینی از بین خواهد برد!

مشتری مداری به سبک تویوتا / با افتخار وانت شما با نمونه جدید تعویض خواهد شد!

نجات معجره آسا / پیرمرد 75 ساله به مدت 14 ساعت در کادیلاک خود محبوس شد!

ورود یک گاو به نمایندگی مزدا موجب خسارت چند هزار دلاری شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی