پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی هیوندای

کاهش 39 درصدی فروش هیوندای در بازار آمریکا

شرکت هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده میزان فروش آن در بازار ایالات متحده آمریکا در ماه گذشته میلادی نسبت به مدت مشابه با افت 39 درصدی همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده میزان فروش آن در بازار ایالات متحده آمریکا در ماه گذشته میلادی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده میزان فروش آن در بازار ایالات متحده آمریکا در ماه گذشته میلادی نسبت به مدت مشابه با افت 39 درصدی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده میزان فروش آن در بازار ایالات متحده آمریکا در ماه گذشته میلادی (آوریل ۲۰۲۰ ) به ۳۳ هزار و ۹۶۸ دستگاه رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افت را نشان می‌دهد.

این در حالی است که میزان فروش این شرکت خودروساز کره‌ای در آوریل ۲۰۱۹ میلادی، ۵۵ هزار و ۴۲۰ دستگاه بود.

همچنین میزان فروش این شرکت از آغاز سال جاری میلادی تاکنون ۱۶۴ هزار و ۸۴۳ دستگاه بوده در حالی که در همین بازه زمانی طی سال ۲۰۱۹، هیوندای موتورز توانسته بود بالغ بر ۲۰۳ هزار دستگاه خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش برساند.

به عقیده کارشناسان، افت شدید تقاضا در بازارهای جهانی از جمله در ایالات متحده آمریکا که تحت تاثیر شروع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا رخ داده و تعطیلی کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های خودروسازان را به دنبال داشته، تبعات منفی برای فروش هیوندایی ایجاد کرده است.

البته به نظر می‌رسد با بازگشایی و از سرگیری فعالیت کارخانه‌ها و مراکز فروش هیوندای، این خودروساز کره‌ای از بحران عبور و در ماه‌های آتی روند صعودی فروش را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/

افت 44 درصدی سود خالص هیوندای موتورز

لُژ خانوادگی/ بررسی فنی هیوندای‌ آزرا 2018

اختلاف سلیقه/ مقایسه کیا سورنتو و هیوندای سانتافه در بازار خودروهای دست دوم

بازگشت به بازی!/ رنو تلیسمان بخریم یا کیا اپتیما JF؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی