پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رکورد دیگری از پرش با کامیون

رکورد دیگری از پرش با کامیون

اگر می خواهید رکورد جهانی پرش با کامیون را به نام خود ثبت کنید، هرگز تاثیر سرعت را بر بلندی پرش دست کم نگیرید. شما می توانید با سرعت بالاتر ، پرش بلندتری را تجربه کنید.گِرگ گادفری (Gregg Godfrey) در زمان ثبت رکورد پرش با کامیون که در شهر بیوت (Butte) ایالت مونتانا (Montana) آمریکا […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

اگر می خواهید رکورد جهانی پرش با کامیون را به نام خود ثبت کنید، هرگز تاثیر سرعت را بر بلندی پرش دست کم نگیرید. شما می توانید با سرعت بالاتر ، پرش بلندتری را تجربه کنید.گِرگ گادفری (Gregg Godfrey) در زمان ثبت رکورد پرش با کامیون که در شهر بیوت (Butte) ایالت مونتانا (Montana) آمریکا و در روز بزرگداشت Evel Knievel برگزار شد،دقیقا از همین نکته استفاده کرد که باعث بتواند در این روز ، رکورد قبلی پرش با کامیون در جهان را که 18.897 متر بود ، در هم بشکند و رکورد جدید42.672 متر را به نام خودش ثبت کند.

رکورد دیگری از پرش با کامیون رکورد دیگری از پرش با کامیون

اما در نظر داشته باشید که این تنها رکوردی نبود که در این مسابقه ثبت شد . برادرزاده گادفری ، که از کمر به پایین فلج شده است توانست در این مسابقه به وسیله یک UTV رکورد پرش 61 متر را ثبت کند و در حقیقت رکورد قبلی خودش را بشکند (او قبلا توانسته بود به رکورد 60 متر برسد).

UTV

به نقل از پدال

برچسب‌ها : کامیون

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی