پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان ایکس تریل 2018 فیس لیفت

نیسان ایکس تریل 2018 چه تفاوت هایی با قبل دارد؟

نیسان ایکس تریل 2018 که با تغییراتی در ظاهر و امکانات به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده، قرار است به ایران بیاید و فروش آن توسط جهان نوین آریا در اسفند ماه سال جاری آغاز شود. در ادامه می بینیم که این شاسی بلند پرطفردار چه تغییراتی را نسبت به قبل تجربه کرده است. […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

نیسان ایکس تریل 2018 که با تغییراتی در ظاهر و امکانات به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده، قرار است به ایران بیاید و فروش آن توسط جهان نوین آریا در اسفند ماه سال جاری آغاز شود. در ادامه می بینیم که این شاسی بلند پرطفردار چه تغییراتی را نسبت به قبل تجربه کرده است.

به گزارش جوان خودرو

نیسان ایکس تریل-2018

نیسان ایکس تریل 2018 با تغییراتی در نمای ظاهری معرفی شده تا به روزتر از قبل باشد و در میدان رقابت، از رقبای اش کم نیاورد. بدون شک مهمترین تغییر ظاهری، استفاده از جلو پنجره جدید نیسان است. این جلو پنجره جدید تاثیر به سزای روی ظاهر قسمت جلو ایکس تریل گذاشته. لوگو نیسان بزرگ‌تر شده و از زاویه‌های تیزتری در این قسمت استفاده شده است. همچنین طراحی مه‌شکن‌های جلویی تغییر کرده و چراغ‌های LED مخصوص روز جلوی خودرو تغییر کرده‌اند.

قسمت عقب نیز دستخوش تغییراتی جزیی شده که از مهمترین ان ها می توان به گرافیک جدید چراغ ها اشاره کرد. البته در داخل خودرو نیز تغییراتی صورت گرفته که مهم‌ترین آن فرم جدید غربیلک فرمان است که به صورت سه پره طراحی شده و فرم مدرن‌تر و اسپرت‌تری را به نمایش می گذارد.

نیسان ایکس تریل 2018 فیس لیفت

نیسان ایکس تریل جدید به امکانات جدیدی مجهز شده. یکی از مهمترین آن ها، باز و بسته شدن خودکار و بدون دخالت دست درب صندوق بار است و با نزدیک شدن پا به سپر درب صندوق بار باز می شود.

همچنین ایکس تریل جدید به سیستم خودران نیز مجهز شده که البته با توجه به بسترهای جاده های ایرانف به نظر نمی رسد استفاده از آن در کشورمان عملی باشد.

پیشرانه ایکس تریل اما بدون تغییر باقی مانده و به دلیل اینکه امتحان خود را به خوبی پس داده، نیسان تصمیم گرفته دست به تغییراتی در آن نزند.

نیسان ایکس تریل 2018 فیس لیفت

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل

ایکس‌تریل مجهز به یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر است که می‌تواند در دور 6 هزار به 171 اسب‌بخار نیرو دست پیدا کند. هم‌چنین گشتاور این پیشرانه نیز در دور 4 هزار به 233 نیوتن‌متر می‌رسد. میزان مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه نیز 8.3 لیتر است. قدرت این پیشرانه از طریق یک گیرباکس CVT موسوم به Xtronic به‌صورت دائم به هر 4 چرخ منتقل می‌شود. درواقع نیسان ایکس‌تریل All Wheel Drive است. یعنی خودرویی که همیشه دودیفرانسیل است. البته سیستم انتقال قدرت دارای یک دیفرانسیل مرکزی هوشمند است که با توجه به اصطکاک هر چرخ، وزن روی محور و شرایط خودرو در مسیر، قدرت را بین محور جلو و عقب به صورت هوشمند توزیع می‌کند. در نتیجه مثلا اگر در مسیرهای خارج از جاده محور جلو چسبندگی مناسب نداشته باشد، بیش‌تر قدرت به محور عقب انتقال می‌یابد.

نیسان اعلام کرده نسل جدید نیسان ایکس تریل تابحال فروشی بالغ بر 115 هزار دستگاهی در بازارهای اروپایی داشته که این رقم در حال افزایش است و تنها در سال 2015 رشد 40 درصدی را تجربه کرده است. این افزایش محبوبیت و فروش در بازار ایران نیز ملموس است و عملکرد مناسب نماینده نیسان در ایران (جهان نوین آریا) در فروش، خدمات پس از فروش و خوش قولی هنگام تحویل، باعث شده تا علی رغم اینکه ایکس تریل رقبای زیادی در بازار ایران دارد، مورد توجه خریداران ایرانی قرار گیرد.

نیسان ایکس تریل 2018 به ایران می آید + قیمت و زمان آغاز فروش

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

تست فنی جامع نیسان ایکس تریل (آنرود و آفرود)

کارنامه درخشان نیسان ایکس تریل در میزان رضایت مشتریان

عودت مابه‌التفاوت قیمت خودروهای جهان نوین آریا در صورت کاهش تعرفه ها

رونویسی نیسان ایکس تریل از ایکس موشن!

جهان نوین آریا در صدر جدول میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

فرمول متفاوت نیسان برای موفقیت در بازار ایران

قیمت نیسان جوک اسپرت مشخص شد + شرایط فروش اقساطی

فروش نیسان ایکس تریل با هدیه ویژه خدمات پس از فروش

بررسی فنی نیسان جوک / شاسی بلندی که خنده به لبتان می آورد!

قیمت نیسان ایکس تریل با تعرفه جدید اعلام شد

تیپ های مختلف نیسان جوک چه تفاوت هایی دارند؟ / 2 روی سکه جوک

با قابلیت های حرکتی نیسان ایکس تریل بیشتر آشنا شوید

امکان تست درایو نیسان ایکس تریل پیش از خرید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی