پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باجاج بوکسر

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران (1): باجاج بوکسر

باجاج یکی از کمپانی‌های بزرگ هندی است که چند سالی می‌شود به بازار ایران وارد شده و روی رده موتورهای ارزان‌قیمت تمرکز بیش‌تری دارد که در ادامه به بررسی باجاج بوکسر می پردازیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : اولین‌بار نام باجاج برای موتورسیکلت‌های اکونومی با مدل بوکسر 125 سی‌سی به گوش‌مان خورد و […]

امیر
دوشنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

باجاج یکی از کمپانی‌های بزرگ هندی است که چند سالی می‌شود به بازار ایران وارد شده و روی رده موتورهای ارزان‌قیمت تمرکز بیش‌تری دارد که در ادامه به بررسی باجاج بوکسر می پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

اولین‌بار نام باجاج برای موتورسیکلت‌های اکونومی با مدل بوکسر 125 سی‌سی به گوش‌مان خورد و پس از گذشت مدتی این توفیق به‌دست آمد تا از نزدیک با این موتورسیکلت کم‌توان آسیایی ملاقات کنیم.

باجاج بوکسر آن‌هم از نوع 125‌ سی‌سی تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداشت و در همان لحظات ابتدایی می‌شد حدس زد که با قیمتی بسیار پایین به دنبال مشتریان هدف خود در تکاپو افتاده‌است. کیفیت پایین قطعات و عملکرد ضعیف حرکتی کار را برای این موتور در مقایسه با رقیبان هم‌رده‌اش که با وجود این‌که از تکنولوژی قدیمی‌تری برخوردار هستند اما در بازار داخلی محبوبیت زیادی دارند، به شدت دشوار کرد. بنابراین شرکت فارس وارد‌ و مونتاژکننده باجاج در ایران تصمیم به عرضه گونه جدید و ارتقاء یافته آن یعنی باجاج بوکسر 150 سی‌سی گرفت.

باجاج بوکسر

شرایط بهتر شد و حالا با بهبود کیفیت قطعات و افزایش حجم پیشرانه می‌شد با ارفاق زیادی به هندی‌ها حداقل نمره قبولی را داد. این موتورسیکلت یک پیشرانه چهارزمانه دوسوپاپ هواخنک را به خدمت گرفته که به‌وسیله جعبه دنده 4 سرعته انتقال قدرت را انجام می‌دهد. سامانه جرقه‌زنی آن از نوع CDI است و در کل بی‌‌سروصدا و کم‌آزار به نظر می‌رسد. ترمزهای کاسه‌ای در جلو و عقب، کمک‌فنرهای تلسکوپی در جلو و دوبل دونفره در قسمت عقب سیستم تعلیق این موتورسیکلت کاملا اقتصادی را تکمیل می‌کنند.

باجاج بوکسر

باجاج بوکسر در نهایت سرعت به 94 کیلومتربرساعت می‌رسد و 11 لیتر گنجایش برای ذخیره‌سازی سوخت دارد. وزن آن هم در شرایط عادی 122 کیلوگرم برآورد شده‌است. این مدل از باجاج کاملا یک موتورسیکلت اقتصادی است که بازار خود را در رده موتورهای 5 میلیون تومان جست‌وجو می‌کند و می‌توان گفت که آبرو از دست رفته باجاج در موتورهای رده‌پایین را با عرضه کیفیتی نسبتا قابل‌قبول تا حدودی بازگردانده‌است. باجاج بوکسر با امکانات قید شده به مدت یک ماه یا 1000 کیلومتر توسط شرکت وارد کننده گارانتی است و گونه صفر کیلومتر آن را می‌توان با قیمتی نزدیک به 5 میلیون تومان خریداری کرد.

موتور سیکلت Vins Duecinquanta اعجوبه موتورهای فوق سبک

تولید موتور سیکلت برقی ایرانی در سایپا از سال 98

بررسی موتور سیکلت آپاچی در بازار ایران

مقایسه گروهی موتور سیکلت CB1300 و B King

موتور سیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون 5 سال دیگر از راه می رسد

عدم دریافت جریمه بیمه گذاران از موتور سیکلت های فاقد بیمه نامه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی