پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد ماستنگ (3)

فورد ماستنگ با رنگ بندی الهام گرفته شده از هواپیماهای جنگی

کمپانی فورد به تازگی در فستیوال گود وود از یک نمونه ماستنگ با رنگ بندی جذاب رونمایی کرده است. این خودرو توسط Vaughn Gittin Jr قهرمان دریفت رانده می شود. رنگ بندی این خودرو به مناسبت گرامیداشت هواپیماهای جنگی ارتش انگلیس در جنگ جهانی دوم انتخاب شده است.   این خودرو در حراجی فستیوال به […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۷

کمپانی فورد به تازگی در فستیوال گود وود از یک نمونه ماستنگ با رنگ بندی جذاب رونمایی کرده است. این خودرو توسط Vaughn Gittin Jr قهرمان دریفت رانده می شود. رنگ بندی این خودرو به مناسبت گرامیداشت هواپیماهای جنگی ارتش انگلیس در جنگ جهانی دوم انتخاب شده است.

فورد ماستنگ (1)

 

این خودرو در حراجی فستیوال به فروش می رسد و گول حاصل از فروش آن جهت امور خیریه صرف خواهد شد. فروش این خودرو به کمک سازمان EAA که در زمینه آموزش خلبانی فعالیت دارد انجام خواهد شد. این بیستمین سالی است که کمپانی فورد با این سازمان جهت امور خیریه همکاری می کند. این فورد ماستنگ برای یادبود نیروی هوایی انگلستان با نام Eagle Squadron یا گروه هواپیماهای هوایی عقاب نامگذاری شده است.

فورد ماستنگ (4)

این نمونه از کیت بدنه RTR و جلو پنجره جدید بهره می برد.  این خودرو بر پایه ماستنگ GT تقویت شده است و به لطف تیم Ford Performance اکنون با بهره گیری از موتور 5 لیتری سوپرشارژ 700 اسب بخار قدرت تولید می کند. گشتاور تولیدی هم 610 پوند بر فوت است. قدرت موتور به دیفرانسیل عقب منتقل می شود و انتقال قدرت بوسیله گیربکس 6 سرعته دستی انجام می گیرد.

فورد ماستنگ (6)

کمپانی فورد قبلا هم با معرفی نمونه هایی همچون ماستنگ Apollo که برای تیم ناسا ساخته شده بود و هم چنین فورد رپتور F22 با سازمان EAA همکاری کرده بود. در 20 سال اخیر کمپانی فورد با معرفی 11 نمونه مختلف برای سازمان های خیریه مبلغ 3 میلیون دلار را جمع آوری کرده بود.

در سال 1941 قبل از اینکه آمریکا وارد جنگ جهانی دوم شود, بسیاری از خلبان ها هواپیماهایی چون P-51 Mustangs و Spitfires پرواز کرده بودند. در طول جنگ جهانی هم این هواپیماها توسط آمریکا ساخته می شد.

فورد ماستنگ (1)

خیلی ها معتقدند فورد ماستنگ به مناسبت یادبود هواپیمای P-51 ماستنگ نامگذاری شده بود اما تیم مارکتینگ علاقه ای به این نامگذاری نداشت و با طراحی لوگوی اسب ماستنگ را به بازار معرفی کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تولدی دوباره برای فورد برانکو نسل اول!

معرفی شلبی جی تی 350 2019 با مشخصات جدید

اطلاعات جدید از شلبی جی تی 500 مدل 2020

ماستنگ موتور عقبی که هیچ گاه تولید نشد

ماستنگ کبرا جت به مناسبت 50 سالگی اش معرفی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی