پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وای فای فوق سریع بنتلی (7)

معرفی اولین Wi-Fi فوق سریع در خودرو توسط بنتلی

کمپانی بنتلی برای آن دسته بیزینس من هایی که علاقه مند به جلسه گذاشتن در خودروهایشان هستند یک سورپرایز ویژه دارد. این کمپانی اکنون برای اولین بار سیستم اینترنت وایرلس فوق سریعی را معرفی کرده که غیر قابل هک شدن است. کمپانی بنتلی اعلام کرده که تا سال آینده در تمامی محصولاتش از این سیستم […]

ارشیا
شنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

کمپانی بنتلی برای آن دسته بیزینس من هایی که علاقه مند به جلسه گذاشتن در خودروهایشان هستند یک سورپرایز ویژه دارد. این کمپانی اکنون برای اولین بار سیستم اینترنت وایرلس فوق سریعی را معرفی کرده که غیر قابل هک شدن است. کمپانی بنتلی اعلام کرده که تا سال آینده در تمامی محصولاتش از این سیستم استفاده خواهد کرد.

وای فای فوق سریع بنتلی (3)

به گفته بنتلی سیستم وایرلس جدید آنها فقط مخصوص سرنشینان خودرو خواهد بود و آنرا به یک دفتر کار متحرک تبدیل خواهد کرد. این سیستم تا سرعت 113 کیلومتر بر ساعت کار می کند و به سرنشینان امکان استفاده از برنامه های مختلف سرگرمی داخل خودرو را هم می دهد. بنتلی با همکاری شرکت Viasat که یک کمپانی فعال در زمینه ارتباط جمعی با 30 سال سابقه است این سیستم را معرفی کرده است.

وای فای فوق سریع بنتلی (5)

این کمپانی بیش از 14 میلیون اینترنت هات اسپات را در 30 کشور مختلف راه اندازی کرده است. این سیستم با استفاده از VPN بیش از 3 دستگاه را کانکت می کند. مودم این سیستم در فضای صندوق عقب قرار گرفته و سیگنال مناسبی تولید می کند.

وای فای فوق سریع بنتلی (8)

مسئولینن کمپانی بنتلی تاکید دارند که این سیستم از سرعت بالایی برخوردار است و فقط برای سرنشینان خودرو قابل استفاده خواهد بود. کمپانی بنتلی که کمی قبل تر یک رستوران لوکس را هم در امارات راه اندازی کرده بود، نشان داده که فقط به کار ساخت و طراحی خودرو اهمیت نمی دهد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نوآوری فورد در استفاده از ماده ای جادویی برای کاهش صدا خودروها!

نوآوری کاربردی پورشه در ساخت تایکان / خط تولید بدون کربن دی اکسید!

در اروپا در هر 10 دقیقه یک دستگاه نیسان Leaf به فروش می رسد!

الهام گیری فورد از سوپر هیرو ها / کامیون کانسپت فورد با طراحی فرا زمینی

مسافری از آینده / هایپر کار الکتریکی 1340 اسب بخاری هولدن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی