پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای هیبریدی دپو شده در گمرک

ترخیص خودرو های مانده در گمرک بازار را ساماندهی می‌کند

به گفته ی عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ترخیص خودرو های موجود در گمرک و آزاد شدن واردات خودرو تاثیر به سزایی در ساماندهی بازار دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  معصومه آقاپور علیشاهی عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریعتر خودروهای […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ترخیص خودرو های موجود در گمرک و آزاد شدن واردات خودرو تاثیر به سزایی در ساماندهی بازار دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

معصومه آقاپور علیشاهی عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریعتر خودروهای مانده در گمرک، گفت: براساس گزارش‌های رسیده از بخش خصوصی، نمایشگاه‌داران و گمرک، خودروهای هیبریدی رسوب شده در گمرگ بلاتکلیف مانده و اجازه ترخیص ندارند.

نمایده مردم شبستردر مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم مصوبه مجلس مبنی بر حذف تعرفه‌های ورودی خودروهای برقی و هیبریدی در روزهای پایانی اردیبشهت ماه ( حدود یک ماه پیش)، سایت ثبت سفارش خودروهای هیبریدی تاکنون باز نشده است. باید دید چرا وزارت صنعت، معدن و تجارت در این رابطه بی تفاوت است؟ وزارت صنعت، معدن و تجارت سایت ثبت سفارش واردات خودرو را تاکنون باز نکرده از سوی دیگر مجوز ترخیص خودروهای هیبریدی موجود در گمرک حتی خودروهایی که با ارز نیمایی وارد شده اند صادر نکرده است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ترخیص خودروهای موجود در گمرک و آزاد شدن واردات خودرو تاثیر به سزایی در ساماندهی بازار دارد، تصریح کرد: دولت همواره از نبود قانونی برای حذف تعرفه واردات خودروهای هیبریدی از مجلس گلایه داشت این در حالی است که علیرغم گذشت یک ماه از مصوبه مجلس وزارت صمت تاکنون اقدامات لازم برای اجرایی کردن این مصوبه را انجام نداده است.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

اطلاعیه انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص کارشکنی ستاد سوخت

کمین سوداگران برای سودجویی هرچه بهتر از آشفته بازار خودرو

7 هزار خودرو ترخیص شده از گمرک در انتظار شماره گذاری

بنویسیم ستاد سوخت ، بخوانیم ستاد مراکز اسقاط کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی