پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت بولت (2)

بررسی شورولت بولت/ هاچ بک جذاب الکتریکی

شرکت شورولت در تازه ترین اقدام خود نسخه جدید هاچ بک الکتریکی بولت را با تغییراتی در نمای ظاهری برای 2022 آماده کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شورولت اقدام به، به روز رسانی هاچ بک الکتریکی بولت کرده و قرار است برای مدل ۲۰۲۲ با تغییراتی ظاهر شود. اساساً بولت ۲۰۲۲ همان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

شرکت شورولت در تازه ترین اقدام خود نسخه جدید هاچ بک الکتریکی بولت را با تغییراتی در نمای ظاهری برای 2022 آماده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شورولت اقدام به، به روز رسانی هاچ بک الکتریکی بولت کرده و قرار است برای مدل ۲۰۲۲ با تغییراتی ظاهر شود. اساساً بولت ۲۰۲۲ همان اتومبیل قبلی است، با این وجود این ماشین تغییراتی در نمای جلوی جدید و یک فضای داخلی جدید بدست آورده است.

به گفته جنرال موتورز، برخی امکانات بولت ۲۰۲۲ بر اساس بازخورد مشتری بهبود یافته است، ادعا می‌کند صندلی‌ها راحت‌تر و فضای داخلی مدرن‌تر هستند؛ در حقیقت، نمای داخلی بیشتر شبیه یک شورولت معمولی و کمتر شبیه یک ماشین الکتریکی آینده نگر است.

شورولت بولت (3)

یک نمایشگر ۱۰.۲ اینچی در داشبورد آن جا گذاری شده که جدیدترین سیستم سرگرمی GM است و از اتصالات بی سیم Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می‌کند. دارای یک شارژر بی سیم اختیاری است و یک سیستم دکمه فشار که در کنسول مرکزی قرار دارد به روز کرده است.

در حال حاضر بولت ۲۰۲۲ دکمه‌ای روی کنسول مرکزی دارد که به راننده امکان رانندگی با یک پدال را می‌دهد که با استفاده از ترمز احیا کننده خودرو را متوقف می‌کند بدون اینکه از پدال ترمز در شرایط خاص رانندگی استفاده کند. وقتی رانندگان پای راست خود را از روی پدال گاز بلند می‌کنند، به جای اینکه مانند یک وسیله نقلیه بنزینی سنتی حرکت کند، EV شروع به کند شدن می‌کند.

شورولت بولت (1)

گویی فرد پشت فرمان پای خود را به آرامی روی ترمز قرار داده است، با کند شدن سرعت خودرو، باتری را دوباره شارژ می‌کند. با کمی تمرین، رانندگان EV می‌توانند فقط با استفاده از پدال گاز در سطح شهر رانندگی کنند.

در حالی که ظاهر به روزرسانی شده است، اندازه ظاهری تقریباً بدون تغییر است. این همان عرض ۶۹.۵ اینچی است، اما یک نیم اینچ بلندتر با ۶۳.۴ اینچ و حدود ۰.۸ اینچ کوتاه‌تر، با طول ۱۶۳.۲ اینچ، است، بولت EV تقریباً با همان اندازه خودرو گران قیمت ۲۰۲۱ کنا الکتریک است.

شورولت بولت (4)

فضای صندوق عقب ۱۶.۶ فوت مکعب، ۰.۳ فوت مکعب کمتر از مدل ۲۰۲۱ است. با پایین بودن صندلی‌های تقسیم شده ۶۰/۴۰، این میزان به ۵۷.۰ فوت مکعب می‌رسد. در حالی که ظاهر داخلی و خارجی متفاوت است، مشخصات خودرو تقریباً مشابه بولت ۲۰۲۱ است.

بولت ۲۰۲۲ از یک باتری با ظرفیت ۶۵.۰ کیلووات ساعت می تواند ۴۱۶ کیلومتر را بپیماند که این میزان ۱.۰ کیلووات ساعت از تعداد ۲۰۲۱ کاهش یافته است.بولت ۲۰۲۲ EV همچنان توسط یک موتور تأمین می‌شود که ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۶ پوند فوت گشتاور را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

زیربنای فناوری زیرین خودرو ثابت مانده است، زیرا بولت هنوز بر اساس پلت فرم خودروی الکتریکی BEV۲ است نه پلت فرم جدید Ultium GM؛ در حقیقت، مهندس ارشد اجرایی GM شرکت Bolt و Bolt EUV، جسی اورتگا طی تماسی گفت: “هیچ برنامه‌ای برای ادغام سیستم Ultium در Bolt EV یا Bolt EUV وجود ندارد. ”

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بازسازی دوباره خاطره ای دلچسب/ پیرمردی تازه نفس از شورولت، وارد میدان شد

ارزان ترین خودرو در آمریکا چه قیمتی است؟

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

چینی ها کپی کوروت C1 را هم زدند!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی