پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی sc20

اونتادور بی در و پیکر!/ معرفی لامبورگینی SC20

لامبورگینی اونتادور از سال 2011 در بازار حضور دارد و تا به امروز نسخه های متعددی از آن راهی بازار شده است. در سال 2012 لامبورگینی از اسپیدستر اونتادور J که به سفارش مشتری ساخته شده بود، رونمایی کرد و حالا نوبت به اسپیدستری دیگری به نام SC20 می رسد. گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۹

لامبورگینی اونتادور از سال 2011 در بازار حضور دارد و تا به امروز نسخه های متعددی از آن راهی بازار شده است. در سال 2012 لامبورگینی از اسپیدستر اونتادور J که به سفارش مشتری ساخته شده بود، رونمایی کرد و حالا نوبت به اسپیدستری دیگری به نام SC20 می رسد.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری این سوپراسپرت بدون توربو یا سوپرشارژر می تواند 770 اسب بخار و 720 نیوتن متر را تولید کند که این ارقام با SVJ برابری می‌کند. SC20 علی رغم نداشتن شیشه جلو و شیشه جانبی، یک خودرو خیابانی است و برای تردد در خیابان ها مشکلی نخواهد داشت.

لامبورگینی sc20

لامبورگینی SC20 شاید بر پایه اونتادور ساخته شده باشد اما نمای جلو و عقب کاملا متفاوتی دارد. چراغ‌های جلو، بیننده را به یاد لامبورگینی گالاردو می‌اندازند و چراغ‌های عقب شباهت غیر قابل انکاری با لامبورگینی سیان دارند.

لامبورگینی sc20

تزیینات فیبرکربنی عریان روی بدنه و داخل کابین، ترکیب چرم و آلکانتارا در کابین و دستگیره درهای ساخته شده از آلومینیوم به روش پرینت سه بعدی، آن‌را متمایزتر از هر لامبورگینی دیگری می‌کند.

لامبورگینی sc20

قیمت این لامبورگینی و شخص سفارش دهنده مشخص نیست ولی از آن‌جایی که SVJ رودستر با قیمت حدود 573 هزار دلار عرضه می‌شود، بی‌شک قیمت SC20 بسیار بالاتر و شاید هم میلیون دلاری باشد.

رعد و برق لامبورگینی!/ معرفی سیان ، اولین خودروی هیبرید لامبورگینی

کلکسیون های رویایی!/ نگاهی به جذاب ترین و ارزشمندترین مجموعه های اتومبیل (قسمت اول)

داستان اوراکان/ بررسی لامبورگینی خاص در جزیره کیش

خشمگین ترین گاو لامبورگینی معرفی شد/ Essenza SCV12 نام محصول جدید لامبورگینی

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱

لامبورگینی SC18، هیولایی ساخته شده بر پایه اونتادور

آتش زیر خاکستر!/ معرفی 20 سوپر اسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش دوم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی