پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

camal

CAMAL و طراحی خودرویی سوپر اسپرت آف رود

مرکز طراحی اتومبیل CAMAL به تازگی تصاویری از آخرین طراحی خود مربوط به خودرو چهار چرخ محرک هیبریدی هایپرکار Ramusa منتشر کرد. Ramusa علاوه بر توانایی حرکت در خیابان با سیستم چهار چرخ محرک و افزایش فاصله اش با زمین می تواند در جاده های خاکی نیز حرکت کند. موتور آن 3.6 لیتری 12 سیلندر مربوط به خودروی EB110 […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۴

مرکز طراحی اتومبیل CAMAL به تازگی تصاویری از آخرین طراحی خود مربوط به خودرو چهار چرخ محرک هیبریدی هایپرکار Ramusa منتشر کرد. Ramusa علاوه بر توانایی حرکت در خیابان با سیستم چهار چرخ محرک و افزایش فاصله اش با زمین می تواند در جاده های خاکی نیز حرکت کند.

موتور آن 3.6 لیتری 12 سیلندر مربوط به خودروی EB110 بوگاتیست. این مدل بوسیله یک گیربکس 6 سرعته قدرت را به چرخ های عقب انتقال می دهد و یک موتور الکتریکی مرکزی نیز قدرت را به چرخ های جلو می فرستد و در مجموع سیستم AWD فعال می گردد.

چنین موتوری 800 اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد و هیچ اطلاعاتی درباره عملکرد آن در دسترس نیست. Ramusa طولی 4320 میلی متری ، عرضی 2020 میلی متری و ارتفاعی 1300 میلی متری دارد و فاصله اش از زمین 250 میلی مترست. بدنه این خودرو کاملا پلاستیکی بوده و بسیاری از قطعاتش جنس کربنی دارند.

جالب است که CAMAL این اتومبیل را براساس خودرویی که 20 سال قبل عرضه شد با طراحی جدید ساخته است. در حقیقت فلسفه این اتومبیل ساختاری اسپرت با قابلیت های یک آف رود می باشد.

CAMAL  در نظر داشته این اتومبیل دونفره پرقدرت را در تعداد محدودی تولید کرده و با قیمت بالایی به فروش بگذارد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه و قیمت مدل اعلام نشد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی