پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رانندگی آسان نیسان

رانندگی آسان، حاصل همکاری نیسان و DeNA

نیسان و شرکت DeNA که در کنار یکدیگر در حال توسعه یک سرویس حمل و نقل رباتیک هستند، از برند Easy Ride یا «رانندگی آسان» رونمایی کردند. نیسان و DeNA برنامه تست‌های میدانی با مشارکت مردم عادی را نیز اعلام کرده‌اند. تست‌های میدانی در روزهای ۵ تا ۱۸ مارس ۲۰۱۸ در منطقه میناتومیرای در یوکوهامای […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲ دی ۱۳۹۶

نیسان و شرکت DeNA که در کنار یکدیگر در حال توسعه یک سرویس حمل و نقل رباتیک هستند، از برند Easy Ride یا «رانندگی آسان» رونمایی کردند. نیسان و DeNA برنامه تست‌های میدانی با مشارکت مردم عادی را نیز اعلام کرده‌اند. تست‌های میدانی در روزهای ۵ تا ۱۸ مارس ۲۰۱۸ در منطقه میناتومیرای در یوکوهامای ژاپن با شرکت کنندگان محلی انجام خواهند شد.

نیسان و DeNA همکاری خود را برای توسعه یک سرویس حمل و نقل جدید که از فناوری‌های خودران بهره می‌گیرد، در ژانویه ۲۰۱۷ آغاز کردند. این دو شرکت در نظر دارند تا چشم‌انداز حمل و نقل هوشمند نیسان و خودروهای هوشمند و متصل این شرکت را با تجربه DeNA در توسعه حمل‌ونقل «بدون راننده» و تخصص این شرکت در اینترنت و هوش مصنوعی ترکیب کنند.

مشتریان می‌توانند مقصد مورد نظر خود را بسته به هدف خود مشخص کنند. نیسان و DeNA می‌خواهند پشتیبانی از چند زبان و همچنین پایش سیستم از دور را به منظور اطمینان از ایمنی مشتریان به این سیستم اضافه کنند.

نیسان و DeNA امسال تست‌های فنی میدانی را با یک خودروی بدون راننده آغاز کردند و هم‌اکنون ثبت نام متقاضیان برای مشارکت در تست این سیستم آغاز شده است.

نیسان و DeNA در نظر دارند تا این سرویس را به عنوان یک زیرساخت جدید که جایگزین روش‌های کنونی حمل و نقل خواهد شد، معرفی کنند. مشتریان می‌توانند به راحتی به مقاصد جدیدی سفر کنند. نیسان و DeNA امیدوارند که این سرویس انرژی جدیدی در شهرها و محله‌ها ایجاد کند.

از شرکت DeNa بیشتر بدانید:

DeNA که نام آن به صورت دی-اِن-اِی تلفظ می‌شود، طیف گسترده‌ای از خدمات موبایل و آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خدمات این شرکت‌، حوزه‌هایی نظیر بازی‌های رایانه‌ای، تجارت الکترونیک، سرگرمی، سلامت، خودرو و… را در بر می‌گیرند. این شرکت که در سال ۱۹۹۹ تأسیس شد، ۲۰۰۰ نفر پرسنل دارد و دفتر مرکزی آن در توکیو واقع شده است.

تقابل نیسان جوک و تویوتا CH-R/ حمله مریخی ها به بازار کراس اوورها

رتبه اول رضایت مشتریان در فروش به جهان نوین آریا رسید

تست نیسان توسط خانم رُز! / با تست ها کیفیت نیسان در خط تولید آشنا شوید

برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال ۲۰۱۷

نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد

سپر ايمني نیسان حافظ شماست

حضور نیسان به عنوان اولین خودروساز ژاپنی در مسابقات فرمول E

نیسان لیف تمام الکتریکی با سبدی از بهترین نوآوری ها

با قابلیت های حرکتی نیسان ایکس تریل بیشتر آشنا شوید

امکان تست درایو نیسان ایکس تریل پیش از خرید

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

سربلند مثل ایکس تریل / مروری بر عملکرد شاسی بلند نیسان در تست های تصادف

فناوری پروپایلوت، عصای دست رانندگان نیسان در ترافیک

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی