پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو های بدون سرنشین (4)

حضور خودروی مسابقه ای بدون سرنشین برای اولین بار در فستیوال سرعت گود وود

تکنولوژی معرفی شده توسط تیم Roborace موجب رکورد شکنی در فستیوال سرعت گود وود شد. این تیم با معرفی خودروی بدون سرنشین Robocar توانست لغب اولین خودروی بدون سرنشین حاضر در این فستیوال را از آن خود کند. سیستم های اتوماتیک کامپیوتری به همراه سنسور های متعدد, به این خودرو دید 360 درجه می دهد […]

ارشیا
شنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۷

تکنولوژی معرفی شده توسط تیم Roborace موجب رکورد شکنی در فستیوال سرعت گود وود شد. این تیم با معرفی خودروی بدون سرنشین Robocar توانست لغب اولین خودروی بدون سرنشین حاضر در این فستیوال را از آن خود کند.

سیستم های اتوماتیک کامپیوتری به همراه سنسور های متعدد, به این خودرو دید 360 درجه می دهد تا بتواند فضای اطراف خود را آنالیز کند. این تکنولوژی شامل کامپیوتر Nvidia Drive PX2 , سیستم رادار, سیستم لیدار, سیستم های التراسونیک , GPS و سنسورهای دوربین دار است. زیر بدنه این خودرو 4 موتور الکتریکی با قدرت 135-kilowatt قرار گرفته اند که به 4 چرخ متصل هستند. این موتور ها در مجموع قدرتی بیش از 500 اسب بخار تولید می کنند.

خودرو های بدون سرنشین (3)

ساخت این خودرو نتیجه نوآوری های آقای Daniel Simon طراح سابق بوگاتی و سازنده خودروهای فیلم های هالیوودی است. این نمونه تنها نمونه بدون سرنشین حاضر در فستیوال سرعت نبود بلکه یک دستگاه فورد ماستنگ کلاسیک مدل 1965 هم در این فستیوال حضور داشت. این خودرو نتیجه همکاری زیمنس و دانشگاه Cransfield است که البته در این فستیوال نمایش جالبی نداشت و نتوانست موفق شود.

خودرو های بدون سرنشین (2)

فستیوال سرعت گودوود یکی از بزرگترین گرد همایی های صنعت خودرو است که در آن خودرو هایی از سال 1900 تا سال 2019 گرد هم می آیند. این فستیوال امسال بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ارسال محصولات مختلف با خودرو های بدون سرنشین توسط یک فروشگاه زنجیره ای!

همکاری آئودی و هیوندای برای ساخت پیل سوختی

استفاده از گوشی موبایل به جای کلید خودرو در آینده ای نزدیک!

تمام خودروهای کادیلاک تا سال 2020 از سیستم سوپر کروز کنترل بهره خواهند برد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی