پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیستم حمل و نقل با خودرو های بدون سرنشین (1)

ارسال محصولات مختلف با خودرو های بدون سرنشین توسط یک فروشگاه زنجیره ای!

ارسال محصولات مختلف در یک فروشگاه زنجیره ای به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک توسط خودروهای الکتریکی بدون سرنشین انجام می گیرد. فروشگاه زنجیره ای Kroger در آمریکا قصد دارد با همکاری شرکت Nuro تا پاییز امسال پروژه خودرو های بدون سرنشین را عملی کند. کمپانی Nuro با استفاده از هوش مصنوعی, روباتیک و […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۷

ارسال محصولات مختلف در یک فروشگاه زنجیره ای به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک توسط خودروهای الکتریکی بدون سرنشین انجام می گیرد. فروشگاه زنجیره ای Kroger در آمریکا قصد دارد با همکاری شرکت Nuro تا پاییز امسال پروژه خودرو های بدون سرنشین را عملی کند.

کمپانی Nuro با استفاده از هوش مصنوعی, روباتیک و همینطور سیستم های کامپیوتری به دنبال خلق تکنولوژی های جدیدی است تا در کسب و کار های مختلف با نوآوری های جدید, نوع حمل و نقل آنها را بهره ور کند و هزینه ها را کاهش دهد. به گفته Yael Cosset رئیس بخش تکنولوژیک شرکت Kroger : ما نسبت به پتانسیل بالای فرصت های آینده در بخش حمل و نقل محصولات با Nuro بسیار خوشحال هستیم. ما اخیرا به دنبال گسترش بازار و هم چنین خلق نوآوری های جدید در بحث خدمات به مشتریان بودیم تا بتوانیم همیشه در همه جا خدمات را به مشتریان ارائه دهیم. خریداران از فروشگاه های زنجیره ای Kroger قادر خواهند بود با استفاده از سیستم ClickList سفارش خود را ثبت کنند. پس از ثبت سفارش سیستم به طور هوشمند اطلاعات مشتری از جمله شماره تلفن, آدرس منزل و لیست محصولات سفارش داده شده به راننده داده می شود.

سیستم حمل و نقل با خودرو های بدون سرنشین (2)

اما در سیستم جدید با همکاری Nuro تمام اطلاعات به دست آمده به اپلیکیشن Nuro فرستاده می شود و به صورت خودکار خودرو های بدون سرنشین محصولات را به مکان مورد نظر می فرستند. خودروی تمام برقی بدون سرنشین Nuro از دو بخش مجزا بهره می برد که ظاهری شبیه به فر دارد. در این دو بخش با توجه به وزن, محصولات مختلف قرار می گیرند. به گفته Nuro خودروهای بدون سرنشین آنها قادر به حمل 243 پوند وزن(97 کیلوگرم) خواهند بود. این خودرو در مجموع 1500 پوند وزن دارد که بیشتر وزن آنرا باتری های قرار گرفته در زیر خودرو تشکیل می دهند. مشتریان قادر خواهند بود با ارائه کد دریافت شده پس از ثبت سفارش, محصول خود را دریافت کنند. بیش از 2800 شعبه مختلف از فروشگاه های مختلف کروگر در 35 ایالت مختلف قرار دارد. با معرفی این سیستم جدید این طور به نظر می رسد که یک حرکت نوین در صنعت حمل و نقل صورت بگیرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

همکاری آئودی و هیوندای برای ساخت پیل سوختی

استفاده از گوشی موبایل به جای کلید خودرو در آینده ای نزدیک!

تمام خودروهای کادیلاک تا سال 2020 از سیستم سوپر کروز کنترل بهره خواهند برد

با قیمتی بین 1,095 تا 2,995 دلار در ماه, هر مرسدس بنزی را که می خواهید برانید!

سیستم شارژ وایرلس ب ام و / انقلابی جدید در تولید خودرو های هیبریدی

انقلابی جدید در ساخت سیستم های زیر بندی/ خودرویی که از روی موانع می پرد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی